زمان مطالعه: 1 دقیقه
لباس زنان در قطر

لباس زنان در قطر

لباس زنان در قطر به صورت روپوش‌های بلند همراه با روسری یا شال می‌باشد ولی گردشگران در این کشور که برای جام جهانی آماده می‌شود، آزاد هستند ولی شرایطی هم دارد.

لباس زنان در قطر همانند دیگر کشورهای عربی، پوشیده و بلند می‌باشد. بنا بر آداب و رسومی که از گذشته در قطر وجود داشته زنان بر همان اساس لباس‌های بلند سیاه رنگ می‌پوشند. اما برای گردشگران به چه صورت است؟ در ادامه با آسمونی باشید تا با نوع پوشش زنان در قطر آشنا شوید و همینطور قوانین جدید قطر را برای هواداران زن در جام جهانی 2022 را ببینید.

جزئیات لباس زنان در قطر

بسیاری از زنان در کشور قطر، لباس‌ های سنتی می‌‌پوشند. این لباس‌ها شامل روپوش‌‌های بلند سیاه رنگ و پوشش سر و صورت به نام پوشیه (برقع یا نقاب) می‌باشد و همینطور پوشش کامل سیاه به نام عبایه است که همراه با روسری سیاه که به شیله (روسری عربی) معروف است پوشیده می‌‌شود.

لباس بانوان در قطر به صورتی است که دست و پای آنها را کامل بپوشانند در بعضی نقاط این کشور از نقاب و روبند استفاده می‌‌شود. البته پوشش جوانان در قطر متفاوت شده و تا حدودی لباس راحت تری می‌پوشند. همینطور در این کشور فشن‌شوهای معتبری هم برگزار می‌شود که مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد. اما پوشش در مساجد، بعضی از مکان‌های عمومی و .. باید لباس‌های پوشیده‌ای مانند لباس بلند و روسری استفاده شود.

پوشش یک توریست در قطر

گردشگران چه نوع لباسی بپوشند؟

اگر قصد سفر به قطر را دارید و یا خود را برای جام جهانی قطر آماده می‌کنید پس در ادامه با ما باشید. لباس پوشیدن در این کشور مانند مردم محلی برای گردشگران اجباری نیست ولی گفته شده بهتر است به عنوان یک بازدید‌کننده و گردشگر به فرهنگ این کشور احترام بگذارید. البته این قوانین در جام جهانی باعث دلخوری بسیاری از هوادران آمریکایی و اروپایی شده است و این قوانین را توهین به یک زن می‌دانند.

  • اگر قصد بازدید از مساجد را دارید هنگام ورود به مساجد باید موهای خود را بپوشانید.
  • برای رفتن به بعضی از بازارهای سنتی و تفرجگاه‌های ساحلی باید لباس پوشیده‌تری بر تن داشته باشید.
  • از پوشیدن پیراهن و دامن‌های خیلی کوتاه خودداری کنید.
  • قسمت میانی بدن (شکم) باید پوشیده باشد.
همسر امیر قطر در کنار ملکه اسپانیا

پوشش همسر امیر قطر

شیخه جواهر آل ثانی، همسر شیخ تمیم آل ثانی و بانوی اول قطر می‌باشد که اردیبهشت ماه 1401 برای اولین بار در انظار بدون حجاب دیده شد. وی با امیر قطر به اسپانیا رفت و با پادشاه اسپانیا و ملکه این کشور دیدار کرد.

تصاویر لباس بانوان قطر

پوشش بانوی اول قطر
فشن شو در قطر
fashion show qatar
پوشش سنتی زنان در قطر
انواع پوشش بانوان در قطر
مدلینگ در قطر
استایل موزا بنت ناصر همسر امیر پیشین قطر
ژست یک توریست در قطر

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «لباس زنان در قطر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره لباس زنان در قطر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.