زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی علیرضا پیری

بیوگرافی علیرضا پیری

علیرضا پیری از نفراتی بود که در اردوی تیم ملی پرورش اندام، خود را برای رقابت های فیتنس چلنج مسابقات جهانی اسپانیا آماده می کرد
نام و نام خانوادگی علیرضا پیری نیارق
تاریخ تولد 2 شهریور 1376 
محل تولد تهران - ایران
حرفه ورزشی فیتنس چلنج

درباره علیرضا پیری

علیرضا پیری نیارق متولد دوم شهریور ماه 1376 در تهران است. او با قد 179 سانتی‌متر و وزن 85 کیلوگرم اکنون در رشته فیتنس به فعالیت می‌پردازد. علیرضا پیری ورزش را در با ژیمناستیک شروع کرد و با فوتبال ادامه داد. او بعدها به شکل جدی به کشتی روی آورد، تا جایی که علاوه بر پرداختن به کشتی پهلوانی، عنوان قهرمانی کشتی استانی، مقام سوم کشور و مقام سوم نیروهای مسلح را نیز به خود اختصاص داده بود. اما مصدومیت رباط صلیبی پیش از رفتن به سربازی و همچنین دوری از شرایط ورزش در دوران سربازی سبب شد که در سال 1396 تغییر رشته داده و راهی فیتنس چلنج شود.

او درباره دوران سربازی گفته است:

انسان جنگندگی اش را برای ورزش از دست می‌دهد و به این ترتیب دیدم دیگر حس و حال تمرین کشتی را ندارم. به این ترتیب این رشته را کنار گذاشتم.

علیرضا پیری در سال 1398 عنوان نفر چهارم مسابقات نچرال کشور و در سال 1400 عنوان نفر اول کراس فیت تهران را از آن خود کرد. او پیش از حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا (2021) درباره شرایط خود برای مسابقات جهانی گفت:

رکوردهایم به رکوردهای سال گذشته مسابقات جهانی نزدیک است. البته در این رشته داور نقش کلیدی دارد و نظر داور درباره درست و غلط بودن و تعداد حرکات بسیار تأثیرگذار است. با این حال، امیدوارم که بتوانم رکوردهای خود را در مسابقات اسپانیا تکرار کنم.

علیرضا پیری و سایر اعضای تیم فیتنس چلنج در رقابت های جهانی اسپانیا 2021

ایران در بخش شش نفره رقابت‌های فیتنس چلنج با ترکیب حسین رحیمی، امیر غلامزادگان، وحید وحدت، سعید نایینی، احمدرضا عبدالهی و رضا سلطانی نژاد به مصاف رقبای خود در بخش طلایی رفت. در نهایت تیم ملی ایران توانست در بخش تیمی شش نفره به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کند.

در ادامه، تیم ملی فیتنس چلنج در بخش دوبل در رده طلایی با ترکیب حسین رحیمی و علیرضا پیری عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های قهرمانی جهان در اسپانیا را از آن خود کرد. پس از آن، تیم ملی فیتنس چلنج در بخش دوبل در رده نقره‌ای با ترکیب حسین رحیمی و علیرضا پیری عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی جهان در اسپانیا را از آن خود کرد و به مدال طلا دست یافت. 

علیرضا پیری در رده طلایی مسابقات انفرادی فیتنس چلنج قهرمانی جهان به مدال نقره دست یافت. سرانجام در پایان رقابت‌های فیتنس چلنج علیرضا پیری و حسین رحیمی در بخش انفرادی و در رده نقره‌ای شرکت کردند و پیری که در رده طلایی به عنوان نایب قهرمانی رسیده بود، این بار مدال طلا را از آن خود کرد تا از این مسابقات صاحب سه طلا و دو نقره شود. علیرضا پیری همراه با امیر غلامزادگان در پایان این رقابت‌ها اردوی تیم ملی را ترک کرد و بدون این که در جشن توزیع مدال‌های خود شرکت کند، از بازگشت به کشور سر باز زد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی علیرضا پیری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی علیرضا پیری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.