زمان مطالعه: 1 دقیقه
چرا همسران در زندگی مشترک لجبازی می کنند؟

چرا همسران در زندگی مشترک لجبازی می کنند؟

سوالی که بسیاری از عزیزان میپرسند علت لجبازی همسرم چیست؟ چرا لجبازی میکند؟

بنام یگانه عالم

قبل از پاسخ به این پرسش باید پرسید که شما با او چگونه رفتار میکنید. چون لجبازی نوعی رفتار دفاع گونه ایست که فرد برای نشان دادن قدرت از خود بروز میدهد. یکی از کارهایی که عامل لجباز شدن همسر می‌شود رفتار جستجوگرانه بیجاست!

جستجو در گوشی یا جیب همسر و اینکه از همسر با لحنی تند بپرسید که کجا بودی چرا دیر آمدی، موجب رفتار لجباز گونه می‌شود. در زندگی زناشویی لجبازی همان جنگیدن بر سر این است که هر کسی حرف خودش را به کرسی بنشاند. در زوج هایی که شناختشان ازهم کافی نیست و علاوه بر این از خیلی جهات در یک طبقه نیستند مانند: از نظر خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و تحصیلات با هم اختلاف دارند، لجبازی بیشتر مشاهده می شود.

بروز لجبازی به اشکال گوناگون صورت میگیردمانند:گریه کردن، فریاد کشیدن، آسیب رساندن به دیگران و خود، ناسزا گفتن، شکستن وسایل خانه. در هنگام صحبت با این افراد باید لحنتان ارام و مثبت باشد و صبور باشید و مسئله ای که موجب لجبازی آن ها میشود از آن دوری کنید.

نظر خود را درباره «چرا همسران در زندگی مشترک لجبازی می کنند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چرا همسران در زندگی مشترک لجبازی می کنند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.