زمان مطالعه: 2 دقیقه
عروسک گردان های برنامه مهمونی

عروسک گردان های برنامه مهمونی

برنامه مهمونی جدیدترین تولید ایرج طهماسب است که از فروردین 1401 پخش آن آغاز شد. در این برنامه از عروسکهای جدید استفاده شده که هرکدام عروسک گردان خود را دارند

عروسک گردان های برنامه مهمونی ایرج طهماسب را ممکن است قبلاً در جایی دیده باشید، چه در تلویزیون چه در فضای مجازی؛ اما همه افراد نام آنها را نمی شناسند و فقط از روی چهره می توانند آنها را به جا بیاورند. در این بخش از آسمونی به معرفی عروسک گردان های برنامه مهمونی می پردازیم و تصویر آنها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

عروسک گردان بچه (بادوم) و عروسک گردان شاباش

پیمان فاطمی عروسک گردان بچه و عروسک گردان شاباش
پیمان فاطمی عروسک گردان بچه و عروسک گردان شاباش

پیمان فاطمی عروسک گردان بچه یا همان بادوم و همچنین عروسک گردان شاباش در برنامه مهمونی است. وی متولد 14 خرداد 1361 می باشد. پیمان فاطمی بازیگر، مجری و عروسک‌گردان بوده و او قبلاً در مجموعه های کلاه قرمزی، استاد همه چی دون، و همچنین در فیلم سینمایی سری دوم مدرسه موش ها فعالیت داشته است.

عروسک گردان دی جی و عروسک گردان کته

عیسی یوسفی‌پور عروسک گردان دی جی و عروسک گردان کته
عیسی یوسفی‌پور عروسک گردان دی جی و عروسک گردان کته

عیسی یوسفی‌پور متولد 2 دی 1348 از تهران است. او یکی از بازیگران شناخته شده می باشد که با برنامه النگ و دولنگ در قدیم به شهرت رسید. او در سال 1373از طریق فیلم سینمایی کلاه قرمزی و پسرخاله، وارد عرصه سینما شد. عیسی یوسفی پور در مجموعه کلاه قرمزی، عروسک گردان جیگر بوده است و حال در برنامه مهمونی ایرج طهماسب عروسک گردان کته و عروسک گردان دی جی است.

عروسک گردان قیمه، عروسک گردان پشه، عروسک گردان روح!

محمد لقمانیان زاده عروسک گردان قیمه، روح و پشه
محمد لقمانیان زاده عروسک گردان قیمه، روح و پشه

محمد لقمانیان زاده 1 فروردین سال 1363 در شهر دوحه قطر است. او تا 3 سالگی به خاطر شغل پدرش در قطر ساکن بود و سپس در شهر قوچان خراسان رضوی ساکن شد. محمد لقمانیان در رشته تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای تهران تحصیل کرده است. طی دوران دانشجویی وارد تئاتر عروسکی شد و با مریم سعادت آشنا شد و سپس وارد برنامه های تلویزیونی گردید. در سال 1389 در مجموعه کلاه قرمزی ایرج طهماسب با عروسک گردانی فامیل دور و صداپیشگی بچه فامیل دور به شهرت رسید. اما آنچه که بیشتر او را به اوج شهرت رساند، عروسک لقمه بود که خود او را بر روی دستش در کنار خود به حرکت در می آورد و در اینستاگرام کلیپ های زیادی را منتشر کرد. حالا او عروسک گردان قیمه، عروسک گردان پشه و همچنین عروسک گردان روح است! این سه شخصیت را محمد لقمانیان بر عهده دارد.

شیما بخشنده عروسک گردان پشه در برنامه مهمونی
شیما بخشنده عروسک گردان پشه در برنامه مهمونی

البته تا قسمت 12 برنامه مهمونی، عروسک گردانی پشه را خانم شیما بخشنده انجام می دادند اما بخاطر اینکه باید سر کار دیگری می رفتند، عروسک گردانی پشه به عهده محمد لقمانیان افتاد.

عروسک گردان خوشگل بابا (مگس)

نگار شهبازی عروسک گردان مگس (خوشگل بابا)
نگار شهبازی عروسک گردان مگس (خوشگل بابا) در برنامه مهمونی

نگار شهبازی متولد سال 1362 از تهران است. او در رشته کارگردانی نمایش عروسکی در مقطع کاردانی در سال 1383 فارغ التحصیل شده است و در نمایش های عروسکی مختلفی فعالیت داشته است. نگار شهبازی اکنون عروسک گردان مگس در برنامه مهمونی ایرج طهماسب می باشد.

نظر خود را درباره «عروسک گردان های برنامه مهمونی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره عروسک گردان های برنامه مهمونی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.