زمان مطالعه: 3 دقیقه
طرح تعویض گوشی و لپ تاپ کارکرده

طرح تعویض گوشی و لپ تاپ کارکرده

دنیای تکنولوژی آنقدر سریع رو به جلو حرکت میکند که گاهی این موضوع برای کاربران ناخوشایند میشود. اگر امروز یک لپ تاپ یا گوشی هوشمند خریداری کنید طولی نمیکشد که

دنیای تکنولوژی آنقدر سریع رو به جلو حرکت میکند که گاهی این موضوع برای کاربران ناخوشایند میشود. اگر امروز یک لپ تاپ یا گوشی هوشمند خریداری کنید طولی نمیکشد که فناوری های جدید تری رو نمایی میشود و شاید لپ تاپ یا گوشی هوشمند شما یک دستگاه نسبتا قدیمی در این دنیای پر تحول به حساب بیاید.
اما چاره چیست؟ چرا که بعضا تفاوت قیمت بین دستگاه ها آنقدر زیاد است که خرید دستگاه جدید توجیهی ندارد.
مجموعه iFixit فارسی که در سال گذشته سرویس های مختلفی در حوزه آموزش و خدمات تعمیرات سخت افزار در ایران راه اندازی کرده است، حال این مجموعه خبر از آغاز سرویس جدیدی برای معاوضه گوشی، تبلت و لپ تاپ های کارکرده با دستگاه های نو و کارکرده میدهد.
به گفته مدیر فنی این مجموعه، در سال گذشته بسیاری از کاربران از طریق سرویس محاسبه آنلاین قیمت گوشی با ما در ارتباط بودند و درخواست های مختلفی درباره معاوضه گوشی از سوی کاربران برای معاوضه دستگاه های مختلف مطرح شد. از این رو ما با راه اندازی سرویس جدیدی آماده ارائه خدمات مختلف در حوزه معاوضه گوشی، تبلت و لپ تاپ کارکرده به شما عزیزان هستیم. در ادامه به جزئیات این طرح و چگونگی دریافت خدمات از این مجموعه میپردازیم.

مزایا و معایب معاوضه موبایل و لپ تاپ کارکرده

طرح های معاوضه گوشی و لپ تاپ های کارکرده معمولا با مزایا و معایبی همراه هستند.بسیاری از افراد اطلاعات دقیقی درباره چگونگی و فرایند خرید یک دستگاه کارکرده ندارند و این موضوع میتواند منجر به ضرر مالی شود.

  • از آنجا که بسیاری از کاربران به دنبال استفاده از موبایل و لپ تاپ های به روز هستند، طرح معاوضه گوشی و لپ تاپ به شما این امکان را میدهد که با صرف کمترین هزینه صاحب یک دستگاه به روز شوید.
  • در بسیاری از موارد خرید و فروش موبایل و لپ تاپ خود فرایندی پیچیده است، طرح معاوضه گوشی و لپ تاپ iFixit ، به شما این امکان را میدهد تا این موضوع را به طور کامل به مجموعه iFixit بسپارید و دیگر نگرانی بابت خرید و فروش دستگاهتان نداشته باشید.
  • بر خلاف باور رایج مردم که خرید و فروش موبایل و لپ تاپ کارکرده را کار ساده ای میدانند، در صورتی که دستگاه به طور کامل مورد بررسی و کارشناسی قرار نگیرد میتواند برای شما هزینه های بالایی ایجاد کند.
  • توجه کنید بسیاری از خرابی ها در موبایل، تبلت و لپ تاپ با گذشت زمان (یک الی دو هفته) و در شرایط مختلف خود را نشان میدهند. از این رو حتما در صورت معاوضه دستگاه کارکرده با دستگاه کارکرده دیگر به این موارد توجه نمایید.یکی از مزایای استفاده از این طرح کارشناسی کامل دستگاه ها و قیمت گذاری منصفانه بر روی آن ها میباشد.

معاوضه گوشی کارکرده

شما میتوانید گوشی موبایل خود را با گوشی کارکرده و یا گوشی جدید جایگزین کنید. برای این کار کافیست تا با مراجعه به وب سایت iFixit.ir  و  قسمت سرویس معاوضه گوشی اقدام به تکمیل فرم مربوطه نمایید. کارشناسان مجموعه iFixit  در کمتر از ۳۰ دقیقه بابت ادامه فرایند با شما تماس خواهند گرفت.

معاوضه تبلت کارکرده

علاوه بر معاوضه گوشی کارکرده شما میتوانید تبلت های کاکرده خود را نیز در این طرح(طرح معاوضه تبلت) ارتقا دهید.

معاوضه لپ تاپ کارکرده

معاوضه لپ تاپ کاکرده نیز یکی دیگر از مواردی میباشد که شما میتوانید در این طرح از آن استفاده نمایید.در این طرح شما میتوانید لپ تاپ خود را معاوضه نمایید و یا سخت افزار آن را ارتقا دهید.برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع دقیق از شرایط این طرح میتوانید به وب سایت مجموعه iFixit.ir مراجعه نمایید و از طریق فرم مربوطه اقدام به تکمیل درخواست برای معاوضه لپ تاپ ، موبایل و تبلت نمایید.

شرایط معاوضه موبایل،لپ تاپ و تبلت

فرایند معاوضه دستگاه شما ابتدا توسط کارشناسان پشتیبانی بررسی میشود، دستگاه شما (گوشی، تبلت و موبایل) ابتدا توسط کارشناسان سخت افزار مجموعه مورد بررسی قرار میگیرد و با کمک موتور قیمت گذاری آنلاین گوشی دست دوم ، قیمت آن محاسبه میشود.
شما میتوانید گوشی، تبلت و لپ تاپخود را با دستگاه کاکرده دیگر و یا حتی دستگاه نو معاوضه کنید.
در صورتی که قصد معاوضه با یک دستگاه کارکرده را داشته باشید، فرایند کارشناسی مجدد برای دستگاه مورد نظر شما نیز انجام میشود.
کارشناسی گوشی و لپ تاپ به شما این امکان را میدهد تا با خیال راحت خریدتان را انجام دهید و دیگر نگران سلامت سخت افزار دستگاه نباشید.
ضمنا کلیه دستگاه های معاوضه شده شامل ضمانت و خدمات پس از فروش iFixit  میباشد.

درباره مجموعه iFixit  بدانید

وب سایت iFixit

اگر در حوزه تعمیرات سخت افزار به دنبال مرجعی برای آموزش هستید و یا به دنبال قطعات با کیفیت موبایل، تبلت و لپ تاپ هستید کافیست تا به iFixit.ir مراجعه کنید.
iFixit.ir  نسخه فارسی وب سایت اینترنتی iFixit.com  میباشد که برای کاربران فارسی زبان ایجاد شده و شما میتوانید تمامی سرویس ها،قطعات و آموزش های مورد نیاز خود را در این وب سایت مشاهده نمایید.
علاوه بر این میتوانید لیست قیمت کلیه قطعات سخت افزار را نیز از طریق فروشگاه اینترنتی این مجموعه به نشانی اینترنتی shop.ifixit.ir  مشاهده نمایید.

 

 

نظر خود را درباره «طرح تعویض گوشی و لپ تاپ کارکرده» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طرح تعویض گوشی و لپ تاپ کارکرده فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.