زمان مطالعه: 2 دقیقه
سریال غم های ما

سریال غم های ما

سریال غم های ما یکی از سریال های سال 2022 کره جنوبی است که بازیگران معروفی چون لی بیونگ هان در نقش های متفاوتی ظاهر شده اند و بسیار مورد توجه قرار گرفتند.

سریال غم های ما (Our Blues) با بازی لی بیونگ هان بازیگر سریال های مستر سان شاین و بازی مرکب است که پخش آن از تاریخ 9 آوریل 2022 از شبکه های tvN و Netflix شروع و 12 ژوئن به پایان رسید. در این سریال بازیگران دیگری چون شین مین آ، کیم وو بین، لی جونگ یون و هان جی مین بازی می کنند. هان جی مین را در ایران با سریال جواهری در قصر می شناسیم.

لی بیونگ هان در این سریال در نقش جالبی ظاهر شده و بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشته که قبلا چنین نقشی را از او ندیده ایم. کیم وو بین و هان جی مین هم در نقش متفاوتی ظاهر شده اند و کیم گیو ته کارگردان سریال غم های ما توانسته از بازیگران درجه یک در این سریال به خوبی استفاده کند. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی سریال و داستان آن بپردازیم.

ژانر

درام/خانوادگی

زبان اصلی

کره ای

سال تولید

2022

سال انتشار

9 آوریل 2022

تعداد قسمت

20 قسمت

عنوان اصلی

Our Blues

 

پوستر سریال غم های ما

داستان سریال غم های ما

سریال غم های ما در مورد زندگی افراد ساکن در جزیره ججو را بازگو می کند. جونگ یون هی (لی جونگ یون) صاحب مغازه ماهی فروشی است که ارتباطش با دیگر مردم این جزیره بیشتر از دیگران است. وی پس از سال ها دوباره عشق اولش (چا سونگ وون) را می بیند و اتفاقاتی را رقم می زند. پارک جونگ جون (کیم وو بین) کاپیتان کشتی است و عاشق دختری به نام لی یانگ اوک (هان جی مین) می شود. لی دونگ سوک با بازی (لی بیونگ هان) با کامیون خود کار می کند و یک فروشنده است. قسمتی از داستان مین سون آه (شین مین آ) را می بینیم که گذشته مرموزی دارد.

سریال غم های ما ریتم جذابی دارد و تلخی ها و شیرینی های زندگی روزمره افراد جزیره ججو را به زیبایی تمام مرور می کند. بازیگران معروف در این سریال در نقش های خود بسیار حرفه ای بازی می کنند و مخاطب را در نقش های خود غرق می کنند.

عوامل و بازیگران غم های ما

بازیگران

لی بیونگ هان، لی جونگ یون، شین مین آ، کیم وو بین، هان جی مین

کارگردان

کیم گیو ته

تهیه کننده

لی دونگ گیو و کیم سونگ مین

نویسنده

نه هی کیونگ

موسیقی

چوی سونگ کوون و کیم جی سو

توزیع کننده tvN و Netflix

سریال غم های ما چند قسمت است؟

سریال غم های ما 20 قسمت می باشد.

تصاویر سریال غم های ما

سریال غم های ما
لی جونگ یون و چا سونگ وون در سریال غم های ما
کیم وو بین در سریال غم های ما
شین مین آ در سریال غم های ما
هان جی مین در سریال غم های ما
بازیگران سریال غم های ما
لی بیونگ هان در نشست خبری سریال غم های ما
لی بیونگ هان و کیم هه جا در سریال غم های ما
لی بیونگ هان و شین مین آ در سریال غم های ما
نشست خبری بازیگران سریال غم های ما

 

نظر خود را درباره «سریال غم های ما» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سریال غم های ما فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.