زمان مطالعه: 4 دقیقه
سالن آرایشگاه مردانه و داماد تهران بکس

سالن آرایشگاه مردانه و داماد تهران بکس

برای معرفی بهترین آرایشگاه مردانه در تهران باید فاکتور های زیادی از جمله : بهداشت سالن و پرسنل ، تخصص بالا ، ارائه خدمات کامل و محیط مناسب را زیر نظر داشت.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

ما در این مقاله قصد معرفی یکی از بهترین مراکز زیبایی آقایان در تهران را داریم. بدون شک تحقیقات زیادی در این باره صورت گرفته که در ادامه به آن میپردازیم.

برای معرفی بهترین آرایشگاه مردانه در تهران باید فاکتور های زیادی از جمله : بهداشت سالن و پرسنل ، تخصص بالا ، ارائه خدمات کامل و محیط مناسب را زیر نظر داشت.

سالن آرایشگاه مردانه و داماد تهران بکس به مدیریت حمید بخشی طبق رنکینگ و نظرسنجی های صورت گرفته کامل ترین مرکز زیبایی آقایان در تهران میباشد.

این سالن با بهره گیری از بهترین متد روز دنیا و بکارگیری از نیروهای متخصص در امور زیر آماده خدمات رسانی همه روزه با تعیین وقت قبلی میباشد.

خدمات این سالن آرایشگاه مردانه عبارت است از:

هیرکات سر با توجه به اناتومی چهره

پاکسازی تخصصی پوست صورت

گریم تخصصی داماد

 (پکیج های متنوع دامادی)

پاکسازی و جوانسازی پوست ( با پیشرفته ترین دستگاه ها و متد روز )

ترمیم موی موقت

(کاشت موی یکروزه موقت بدون کوتاهی موهای خود شخص )

 خدمات تخصصی رنگ مو آقایان

( کار با مواد دکلره - لایت - جوگندمی )

خدمات کراتینه مو آقایان و ویتامینه

 (صافی - احیا )

پدیکور و مانیکور

سولاریوم

تاتو بدن

خدمات ماساژ آقایان

 

و

 

و هر آنچه شما از یک سالن مردانه انتظار دارید مثل:

از دیگر ویژگی های آرایشگاه مردانه حمید بخشی میتوان به انظباط و بهداشت خصوصا در این شرایط کووید و کرونا اشاره کرد.

با توجه به شرایط پیش آمده ، ورودی های این سالن باید از قبل نوبت خود را رزرو کنند و تا حد امکان از آوردن بیش از نهایتا یک همراه خودداری کنند.

بی شک سلامتی خود پرسنل سالن و افراد برای خودشان هم اهمیت دارد به همین منظور روی این مورد خاص تایید ویژه دارند.

 

کافه سالن

برای رفاه حال مشتریان سالن خود کافه ای مجهز و بهداشتی تدارک دیده اند که در صورت گرسنگی یا اوقاتی که باید منتظر بمانند ( مثل کسانی که کار رنگ مو دارند یا کراتینه و..) میتوانند از این کافه استفاده کنند. و یا همچنین میتوانند از خدمات ماساژ و پدیکور استفاده کنند.

ترمیم موقت موی کم پشت

اگر مراسم مهمی پیش رو دارید و از کم پشتی یا عقب کشیدن پیشانی خود رنج میبرید ، میتوانید از خدمات ترمیم یا کاشت موی یکروزه ما بهره مند شوید. در این روش بدون کوتاه کردن موهای خودتان ، تار موی طبیعی را به صورت کاملا طبیعی و ماهرانه لا به لای موهای شما اضافه میکنید. برای دیدن نمونه کارها به اینستاگرام ما مراجعه فرمایید

هیرکات سر و صورت 

اصلاح سر و صورت با توجه به فرم و آناتومی جمجه سر صورت میگیرد و هم قبل از استارت کار و هم بعد از پایان کار شستشو انجام میشود. بعد از شستشو استایل مورد نظر و فرم موی متناسب با چهره فرد انجام میگردد.

گریم تخصصی داماد

پکیج های متفاوت دامادی و خدمات مورد نیاز داماد با توجه به بودجه ، عقاید ، شرایط و میزان اهمیت مراسم قابل ارائه میباشد. برای مشاوره اطلاع از جزئیات و قیمت پکیج ها تماس بگیرید.

کراتینه مو آقایان و احیا مو

خدمات کراتینه و احیا موها با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد برزیلی و آمریکایی موجود انجام میشود و کیفیت محصول توسط ما تضمین میشود. سالن آرایشگاه مردانه داماد حمید بخشی به هیچ عنوان اعتبار خود را در قبال سود ناچیز به خطر نمی اندازد.

پاکسازی پوست آقایان در سالن حمید بخشی

با استفاده از بهترین متریال و دستگاه های روز دنیا برای حفظ شادابی و برگرداندن طراوت به پوست شما عزیزان انجام میشود. هیدرودرمی ، هیدروفیشیال ، میکرودرمی ، میکرونیدلینگ و… از جمله خدماتی است که در پاکسازی تخصصی به آن میپردازیم.

پدیکور پای آقایان در تهران 

کوکتل تراپی ، کفسابی ، خدمات ناخن ، رفع ترک پا ، لوسیون تراپی ، ماساژ پا و… از دیگر خدمات مجموعه میباشد که در جهت حفظ نرمی و لطافت و رفع خستگی پاهای شما عزیزان ایجاد در سالن آرایشگاه مردانه داماد حمید بخشی شده است.

سولاریوم تهران

خدمات سولاریوم با استفاده از بهترین دستگاه حال حاضر دنیا ساخت آلمان و ایتالیا موجود میباشد. برای رزرو نوبت سولاریوم با تلفن 09361029002  تماس حاصل نمایید.

خدمات رنگ مو آقایان

اجرای تخصصی انواع رنگ مو با استفاده از بهترین مواد و متریال‌ روز در آرایشگاه مردانه تهران بکس امکان پذیر میباشد. برای اطلاع از شرایط ، قیمت ، و رزرو نوبت رنگ مو ( لایت ، هایلات ، مش جوگندمی و… ) عکس موها و مدل پیشنهادی خودتون رو از واتس اپ ارسال فرمایید.

..

برای دیدن نمونه کار های بیشتر به اینستاگرام مراجعه کنید

تلفن مشاوره و رزرو نوبت: 09126074167

www.hamidbakhshi.ir

آدرس ها : زعفرانیه - سعادت آباد

کراتینه موی آقایان

اگر موهای خشک و شکننده ای دارید یا از موی فر و حالت ناپذیر خود خسته شده اید

اگر میخواهید موهای نرم و حالت پذیری داشته باشید که توی برس گیر نکنند و به راحتی شانه شوند

یا اینکه هرروز صبح وقت برای سشوار کشیدن و حالتدهی به موها وقت لازم را ندارید و از طرفی موهای فر و پف کرده نیازمند سشوار هستند و گاها از مضررات سشوار زدن مطلع هستید و نمیخواهید هر روز موهایتان با این ابزار به اجبار به حالت مورد نظر در بیایند میتوانید از کراتینه مو استفاده کنید.

کراتینه در واقع پروتئین از دست رفته مو است که به مو برگردانده میشود.

کراتینه مصرفی در سالن تهران بکس با مدیریت حمید بخشی بدون فرمالئید و قرنطینه میباشد .

یعنی بدون مواد مضر برای ریه و شستشو در همان روز…

برای اطلاع از هزینه و استعلام قیمت با تلفن 09126074167 در تماس باشید.

نظر خود را درباره «سالن آرایشگاه مردانه و داماد تهران بکس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سالن آرایشگاه مردانه و داماد تهران بکس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.