زمان مطالعه: 1 دقیقه
رفتارسازمانی چیست؟

رفتارسازمانی چیست؟

رفتار چیست؟ کنش وواکنش هدفمندما با موجود زنده را رفتار می گویند.

رفتار چیست؟ کنش وواکنش هدفمندما با موجود زنده را رفتار می گویند. بررسی رفتار فردبصورت منظم وسیستماتیک در گروه وبصورت انفرادی وکسب علت وچرایی رفتارهای متعدد از منابع انسانی است واین امردر جهت بهره وری بیشتروشناختن رفتارهای غیربهره ورانه وازبین بردن چنین رفتارهایی صورت می پذیرد. با آسمونی همراه باشید.

همانطور که می دانید هرمکان وشرایط خاص رفتار خاص خودرا می طلبد .در سازمانی که شما مشغول به کار هستید یا متعلق به شماست رفتار خاصی را طلب می کند تا بهره وری افزایش یابد .در جوامع پیشرفته افراد را در دانشگاهها برای مشغول شدن در سازمان ها تربیت می کنند ودیگر هزینه ای از بابت تربیت ورفتارسازمانی تقبل نمی کنند چون از قبل آموزش دیده اند .

رفتار سازمانی نشات گرفته از فرهنگ سازمان و سلیقه مدیر (صاحب سازمان)است .بطور مثال در یک سازمانی رفتار همیاری وکمک جزو رفتارهایی است که مورد تشویق واقع می شود پس بعنوان رفتار درسازمان شناخته می شود.
رفتار صحیح در محیط کار موجب جذابتر شدن وارامش بیشتر داشتن میشودوهمین امر موجب بهره وری بیشتر ودر نهایت سودآوری بیشتر خواهد شد.
این مطلب ادامه دارد...............

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «رفتارسازمانی چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره رفتارسازمانی چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.