زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی رامین طلوعی تهرانی

بیوگرافی رامین طلوعی تهرانی

رامین طلوعی تهرانی یک ایرانی تبار است و در آمریکا به دنیا آمده و در دولت جو بایدن به عنوان دستیار امور اقتصادی و کسب و کار وزیر خارجه آمریکا انتصاب شده است.

رامین طلوعی یک سیاستمدار ایرانی تبار است و دستیار امور اقتصادی و کسب و کار وزیر امور خارجه آمریکا می باشد. او 24 ژانویه 2022 این سمت را به دست گرفت. با آسمونی باشید و بیوگرافی رامین طلوعی را در ادامه ببینید.

رامین طلوعی کیست؟

رامین طلوعی تهرانی (Ramin Toloui) سال 1976 در آووا سیتی، آمریکا به دنیا آمد. وی در همان شهر بزرگ شد و در دبیرستان شهر آیووا تحصیل کرد. رامین طلوعی مدرک کارشناسی هنر خود را از دانشگاه هاروارد و مدرک کارشناسی ارشد را هم از کالج بالیول دانشگاه آکسفورد گرفت.

زندگی سیاسی رامین طلوعی

رامین طلوعی سال 1999 تا 2001 در سمت معاون مدیر و اقتصاددان بین‌ المللی در بخش اروپای مرکزی و جنوب شرقی وزارت خزانه داری آمریکا مشغول بوده‌. سال 2001 تا 2003 هم مشاور ارشد معاون وزیر خزانه داری آمریکا بود. رامین طلوعی همچنین از سال 2003 تا 2006 مدیر اداره نیمکره غربی بود. در نوامبر 2014 تا 2017 به عنوان معاون امور بین الملل وزارت خزانه داری آمریکا منصوب گردید.

پروفسور رامین طلوعی در 30 جولای 2021 و هنگام انتقال قدرت از دونالد ترامپ به جو بایدن به عنوان نامزد دستیار وزیر امور خارجه در امور اقتصادی و بازرگانی در وزارت امور خارجه ایالات متحده معرفی شد. وی در 16 دسامبر 2021 توسط سنا تایید شد و 24 ژانویه 2022 این سمت را پذیرفت. یکی از وظایف مهم رامین طلوعی در سال 2022، استفاده از اهرم‌ های اقتصادی در جهت منافع امنیتی آمریکا خواهد بود. پروفسور رامین طلوعی در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما نیز در سمت مدیرکل مالیه بین الملل، به فعالیت در بازارهای مالی جهان می پرداخت.

وی در جریان تظاهراتی که به دنبال کشته شدن جورج فلوید برگزار شده بود، نقش فعال داشت.

راه های ارتباطی

رامین طلوعی اینستاگرام ندارد و بیشتر فعالیت های وی در شبکه اجتماعی توییتر می باشد:

تصاویر رامین طلوعی

رامین طلوعی، دستیار جدید وزیر امور خارجه آمریکا
رامین طلوعی، دستیار جدید وزیر امور خارجه آمریکا
رامین طلوعی دستیار بلینکن در امور اقتصادی و بازرگانی
رامین طلوعی دستیار بلینکن در امور اقتصادی و بازرگانی
رامین طلوعی در دولت جو بایدن
رامین طلوعی در دولت جو بایدن
رامین طلوعی (چپ) در جریان کنگره بحران اوکراین - 2015
رامین طلوعی (چپ) در جریان کنگره بحران اوکراین - 2015
رامین طلوعی در شبکه ABC NEWS
رامین طلوعی در شبکه ABC NEWS
رامین طلوعی در میهمانی شرکت کوکاکولا و دیدار با سفیر آفریقای جنوبی
رامین طلوعی در میهمانی شرکت کوکاکولا و دیدار با سفیر آفریقای جنوبی
نظر خود را درباره «بیوگرافی رامین طلوعی تهرانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی رامین طلوعی تهرانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.