زمان مطالعه: 1 دقیقه
دوست داشتن خود

دوست داشتن خود

دوست داشتن خود یعنی اینکه خود را با تمام نقص‌ ها بپذیرید اعتماد به نفس داشته باشید.

بنام یگانه عالم

بسیاری از عزیزان میپرسند دوست داشتن خود یعنی خودشیفتگی؟ در پاسخ باید بگویم که اینطور نیست و با هم متفاوت است. همانطور که مهمان برای شما می آید غذای خوب درست میکنید، خانه تمیز ومرتب است، لباس مرتب میپوشید و با احترام برخورد میکنید، به همین ترتیب هم با خودتان رفتار کنید.
به استراحت خود اهمیت بدهید، خودتان تشویق کنید. اگر خطایی مرتکب شدید خودتان ببخشید و به خودتان فرصت جبران بدهید. دوستان خوبی را انتخاب کنید ومطالعه کردن را فراموش نکنید. ورزش کنید تا همیشه سلامت وشاداب باشید. زمانی را برای انجام کارهای مورد علاقه خود قرار دهید. توانایی های خودرا باور داشته باشید و به خودتان اعتماد کنید.

در هر کاری محکم قدم بردارید. سعی کنید مهارت حل مسئله را بیاموزید و درکل مهارت های زندگی را به خوبی فرا بگیرید. کلید موفقیت آگاهی داشتن است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دوست داشتن خود» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دوست داشتن خود فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.