زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی دوا کسل

بیوگرافی دوا کسل

دوا کسل دختر مونیکا بلوچی است وی مدل می‌باشد و اعلام شده که او را برای بازی در سریال یوزپلنگ در نقش اصلی انتخاب کرده‌اند.
نام و نام خانوادگی دوا کسل
تاریخ تولد 12 سپتامبر 2004
محل تولد رم، ایتالیا
ملیت ایتالیایی-فرانسوی
حرفه مدل و بازیگر
قد 175 سانتیمتر
وضعیت تاهل مجرد

 

دوا کسل (Deva Cassel) دختر مونیکا بلوچی و ونسان کسل دو بازیگر معروف است. دوا کسل مدل معروفی است ولی در ابتدا بیشتر او به‌خاطر مادرش مونیکا بلوچی معروف شد. با آسمونی باشید و بیوگرافی دوا کسل و در ادامه تصاویر مدلینگ وی را هم ببینید.

دوا کسل

درباره دوا کسل

دوا کسل یا دیوا کسل 12 سپتامبر 2004 در رم، ایتالیا به دنیا آمد. مادر دوا، مونیکا بلوچی بازیگر معروف ایتالیایی است. پدرش هم وینست کسل یا ونسان کسل بازیگر فرانسوی می‌باشد. پدر و مادر دوا کسل سال 1999 با یکدیگر ازدواج کردند. دوا سال 2004 و خواهرش لئو سال 2010 به دنیا آمد. پدر و مادر دوا سال 2013 از یکدیگر جدا شدند.

مدلینگ دوا کسل

مدلینگ دوا کسل

دواکسل شباهت زیادی به جوانی مادرش مونیکا بلوچی دارد و به همین دلیل از دوران مدرسه وارد دنیای مد شد تا اینکه برای برندهای مشهور Dolce & Gabbana به طور حرفه‌ای مشغول به کار شد. دوا کسل پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، کار مدلینگ را دنبال می‌کند. اینروزها عکس‌های دوا کسل را می‌توان روی جلد مجلات مطرح مد و زیبایی مشاهده کرد.

دوا کسل در میان خبرنگاران

دنیای بازیگری دوا کسل

دوا کسل در 3 مه 2023 برای سریال «یوزپلنگ» به عنوان بازیگر اصلی انتخاب شد. این مینی سریال شش قسمتی بر اساس رمان و فیلم ایتالیایی یوزپلنگ ساخته خواهد شد. وی در نقش آنجلیکا سدارا بازی خواهد کرد.

فتوشات دوا کسل

راه ارتباطی دوا کسل

پیج اینستاگرام d.casseluxxi

 

تصاویر دوا کسل

استایل دوا کسل
دوا کسل روی جلد مجله
دوا کسل و مادرش مونیکا بلوچی
موهای دوا کسل
عکس تبلیغی دوا کسل
چهره دوا کسل
میکاپ دوا کسل
دوا کسل و پدرش ونسان کسل
Deva Cassel

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی دوا کسل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی دوا کسل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.