زمان مطالعه: 3 دقیقه
درباره احد عظیم زاده سرمایه گذار پروژه قو الماس خاورمیانه

درباره احد عظیم زاده سرمایه گذار پروژه قو الماس خاورمیانه

اگر از شهر زیبای سلمانشهر (متل قو )واقع در مازندران گذر کنید برج بزرگ و باشکوهی را خواهید دید آسمونی بیوگرافی...

اگر از شهر زیبای سلمانشهر (متل قو )واقع در مازندران گذر کنید برج بزرگ و باشکوهی را خواهید دید آسمونی بیوگرافی و عکس هایی از برج قو تهیه کرده تا بیشتر با این پرژه بزرگ آشنا شوید .

این هم بیوگرافی کامل مدیر و سرمایه گذار این ابتکار بزرگ :   

احد عظیم زاده، مدیر عامل شرکت خانه فرش عظیم و مجری و سرمایه گذار پروژۀ قو الماس خاورمیانه ، در سال 1336 در روستای اسفنجان از توابع اسکوی تبریز دیده به جهان گشود . تقدیر روزگار چنین رقم خورد که در هفت سالگی ، بهترین پشتوانه زندگی ، یعنی پدر را از دست داده ، لاجرم جهت امرار معاش با دار قالی مأنوس شده و علیرغم میل باطنی نتواند از استعداد و هوش ذاتی خود در راه تحصیل علم بهره ببرد. نوجوانی چهارده ساله بود که تصمیم گرفت تجارب هفت سال گذشته را در بازاری نه چندان پر رونق بیازماید و بدین ترتیب پا به عرصه داد و ستد قالی و قالیچه نهاد و توانست یک چهارم باب مغازه ، در بازار تبریز خریداری کند . هدف گذاری دقیق ، ترسیم نقشه راه مناسب ، پشتکار فراوان ، ذکاوت مثال زدنی در شناخت و نیاز بازار فرش او را روانه کشور آلمان کرده و از آنجا با آرمان تسخیر بازار فرش جهان ، عازم ژنو در سوئیس شد . احد عظیم زاده در بازگشت به وطن علاوه بر کسب تجارب ارزنده ، ایده ی بافت فرش گرد را با خود به ارمغان آورد که با عملی نمودن آن ، تحولی شگرف و انقلابی عظیم در صنعت فرش و قالیبافی بوجود آورد .

وی با هدف تولید انبوه فرش دستباف ایرانی که بی تردید هنری بی بدیل در دنیاست ، به تأسیس دو کارخانه قالیبافی در تبریز و اسفنجان اقدام نمود . ماجرا به اینجا ختم نشد ، چرا که احد عظیم زاده بار دیگر عزم سفر کرد و این بار دیگر کشورهای اروپائی را پیمود تا با سلایق اقوام مختلف ، از قالی ایرانی آشنا شود و تولیدات خود را منطبق بر نیاز و تقاضای مخاطب به بازارهای جهانی عرضه کند . حالا حجره احد عظیم زاده در بازار بزرگ تهران ، نمایشگاهی شده بود که علاوه بر تأمین یکی از نیازهای ضروری جامعه ، هنر اصیل ایرانی را نیز به رخ جهانیان می کشید تا آنجا که در سال 1380 ، تندیس طلائی کشور انگلستان را به عنوان بهترین تولیدکننده صنایع دستی در فرش دستباف ایرانی از آن خود کرد . وی دریافت چندین تندیس از نقاط مختلف جهان ، اخذ گواهینامه ISO 9001 و کسب عنوان صادر کنندۀ نمونۀ کشور در سه سال متوالی را نیز در کارنامه درخشان خود ثبت و در این راستا نمایشگاه دائمی فرش در خیابان پاسداران تهران را افتتاح و شرکت خانه فرش عظیم را ثبت کرد .

هم اکنون شعبه اصلی و تنها فروشگاه مرکزی شرکت خانۀ فرش عظیم در تهران و دفتر مرکزی پروژۀ قو- الماس خاورمیانه در سال 1393 به خیابان فرشته منتقل شد تا کانون رخ نماییِ فرش تا عرش هنر ایرانی شود . شرکتی که امروز نامعظیم زاده به عنوان برترین و شناخته شده ترین برند ایرانی بر قامت استوار آن می درخشد . .... اما احد عظیم زاده به اینجا اکتفا نکرد . اعتلا و ارتقای جایگاه ایران و ایرانی در صنعت گردشگری ، جذب گردشگر و کارآفرینی و اشتغالزائی او را در اندیشه ای تازه فرو برد ..... عزم و اندیشه وی تأسیس مجتمع عظیم اقامتی گردشگری در کشور بود که با الهام گرفتن از جدیدترین شگردهای هتل داری در مجتمع های گردشگری مشهور و موفق جهان ، با تلفیق هنر اصیل ایرانی و معماری روز دنیا ، پروژه بزرگترین هتل کشور را با نام مجتمع تفریحی، توریستی «قو، الماس خاورمیانه» در سال 1386 کلید زد.

برج قو

برج قو

مجتمع تفریحی، توریستی و مسکونی تجاری «قو، الماس خاورمیانه» تلفیق و ترکیبی بی نظیر از هنر اصیل ایرانی با معماری روز دنیا است که در 180 هزار متر مربع و با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد تومانی در سلمانشهر ( متل قو ) استان مازندران در طبیعتی بکر و زیبا و مناظری چشم نواز در حال احداث است که با بهره برداری از آن تحولی نوین در صنعت گردشگری و ساخت مجتمع های تجاری مسکونی کشور رقم خواهد خورد .

برج قو

برج قو

   مجتمع مسکونی قو ، دو برج دوقلوی 25 طبقه را شامل می شود که با استفاده از جدیدترین متدهای مهندسی و ساخت فضاهای آپارتمانی طراحی و با مطلوبترین مواد و مرغوبترین مصالح ساختمانی ساخته شده است .این دو برج 292 واحد آپارتمان مسکونی و 5 واحد پنت هاوس بسیار مجلل ، زیبا ، جذاب و شیک و را در خود جای داده است .مساحت واحدهای احداث شده از 80 تا 180 متر مربع در نظر گرفته شده است که علاوه بر داشتن کلیه امکانات رفاهی ، زیباترین و متنوع ترین چشم اندازهای طبیعت شمال کشور را به خریداران محترم و ساکنان آن ارائه می دهد . 

برج قو

برج قو

آنچه مجتمع مسکونی قو را در زمره مجتمع های مسکونی ، اقامتی و گردشگری خاورمیانه مطرح کرده است ، طراحی بی نظیر 4 پنت هاوس 870 مترمربعی به انضمام استثنائی ترین پنت هاوس موجود در کشور به متراژ 1700 متر مربع است که به زیباترین نحو ممکن و با بهره مندی از جدیدترین علوم معماری روز دنیا طراحی شده است .

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «درباره احد عظیم زاده سرمایه گذار پروژه قو الماس خاورمیانه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره درباره احد عظیم زاده سرمایه گذار پروژه قو الماس خاورمیانه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.