زمان مطالعه: 1 دقیقه
خود درمانی نکنید

خود درمانی نکنید

بسیاری از عزیزان بخصوص کسانیکه احساس میکنند از پس هر موضوعی بر می آیند و یا در هر زمینه ای سررشته دارند ممکن است به خوددرمانی های خانگی بپردازند.

بنام یگانه عالم

بسیاری از عزیزان ممکن است بگویند خودم میتوانم مشکلم را به راحتی حل کنم و یا هیچ‌ کس قدرت کمک کردن به من را ندارد (اگر مسئله مشکلات روحی باشد با گذشت زمان سخت تر درمان می شوند و زمان و هزینه بیشتری باید صرف کنید و خسارات وارده جبران ناپذیرند) و مگر پزشک یا متخصص قرار است چه کاری انجام دهند؟ اصلا من نیازی به هیچ کس ندارم نیازی به روانشناس و متخصص ندارم و خلاصه بسیاری از این مطالب.

یکی از عللی که افراد حاضر نیستند به روانشناس مراجعه کنند مسئله انکار مشکلشان است. انها بیشتر به انکار می پردازند تا به قبول و درمان و حل مشکل. انها بر این اعتقاد هستند که روانشناس و متخصص یک ادمیست همانند خودشان پس او چگونه میتواند به من کمک کند.

این نوع طرز فکر و رفتار کردن باعث میشود که وقتی زمان میگذرد مشکلات حادتر و لاینحل گردد و دیگر کسی در کنارتان باقی نخواهد ماند پس تا فرصت هست و مشکل حادتر نشده باید به متخصص مراجعه نمایید.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «خود درمانی نکنید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خود درمانی نکنید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.