زمان مطالعه: 1 دقیقه
ملی پوشان استقلال به تمرینات این تیم اضافه شدند

ملی پوشان استقلال به تمرینات این تیم اضافه شدند

سید حسین حسینی دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال که در بازی ولز نقش مهم و تاثیرگذاری در پیروزی تیم ملی ایفا کرد امروز در محل تمرین استقلال حاضر شد.

سید حسین حسینی دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال که در بازی ولز نقش مهم و تاثیرگذاری در پیروزی تیم ملی ایفا کرد امروز در محل تمرین استقلال حاضر شد و مورد استقبال مربیان و بازیکنان تیمش قرار گرفت.

به گزارش آسمونی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی دو بازیکن دیگر ملی‌پوش استقلال امروز (سه شنبه) در محل تمرین استقلال حاضر خواهند شد تا در تمرینات آماده‌سازی این تیم برای شروع مجدد مسابقات لیگ برتر شرکت کنند. تیم فوتبال استقلال در اولین بازی خود پس از شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر در شهرآورد بزرگ پایتخت رودرروی پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ملی پوشان استقلال به تمرینات این تیم اضافه شدند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ملی پوشان استقلال به تمرینات این تیم اضافه شدند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.