زمان مطالعه: 1 دقیقه
ترس از صمیمیت

ترس از صمیمیت

بعضی از دوستان بسیار مطرح میکنند که چرا نمی توانند با کسی رابطه ای صمیمی داشته باشند یا چرا بعضی ازافراد وارد رابطه صمیمی نمی شوند.

بعضی از دوستان بسیار مطرح میکنند که چرا نمی توانند با کسی رابطه ای صمیمی داشته باشند یا چرا بعضی ازافراد وارد رابطه صمیمی نمی شوند وقبل از شکل گیری آن رابطه را تمام می کنند ؟
برخی از افراد نمی‌توانند رابطه‌ای صمیمانه و عمیق را تجربه کنندو بیشتربه نوعی روابط سطحی با افرادی که هیچ‌گونه سنخیتی با آن‌ها ندارند، روی می اورند.

یک چنین رفتاری می‌تواند نشات گرفته از ترسی ناآگاه باشد. حال علت ان این است که درروابط صمیمی افراد خودشان را بدون نقاب برای هم فاش می کنند ودرواقع نیمه های پنهان اشکار می گردد.وهمین امرموجب ترس از ترد شدگی ویا رهاشدن ودوست داشتنی نبودن را ایجاد می کندواین ترس باعث می شود تا فرد روابط خودرا قبل از تردشدن رها کند واین ترس ناهشیار بی مورد همیشه همراه انهاست که با کمک گرفتن ازیک روانشناس موجب حل این مسئله خواهید شد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ترس از صمیمیت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ترس از صمیمیت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.