زمان مطالعه: 1 دقیقه
تاریخ تصویری جام جهانی؛ جام جهانی 1934

تاریخ تصویری جام جهانی؛ جام جهانی 1934

در این صفحه می توانید تصاویری ماندگار و کمتر دیده شده از دومین دوره جام جهانی فوتبال را تماشا کنید.

حضور 25 هزار تماشاگر در استادیو نازیوناله شهر رم. دو تیم ایتالیا و آمریکا از ساعت 16:30 روز 27 می مقابل هم قرار گرفتند تا برنده این دیدار راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود.

لحظه های دوستانه قبل از یک نبرد دشوار. برزیلی های سپید پوش در اطراف کاپیتان خود حلقه زده اند و او نیز در حال رد و بدل کردن یادگاری های ابتدای مسابقه با ریکاردو زامورا دروازه بان اسپانیا است. این مسابقه نیز از ساعت 16:30 روز 27 می آغاز شد.

مبری به یادبود مسابقه مجارستان و مصر در اولین دور رقابت های جام جهانی 1934. مصری ها نخستین تیم از قاره ای غیر از اروپا و آمریکا بودند که در چام جهانی شرکت کردند.

از معایب سیستم حذفی در جام جهانی 1934 این بود که یک تیم ممکن بود پس از طی مسافتی طولانی به مرحله نهایی مسابقات رسیده و با انجام یک دیدار از رقابت های حذف شود. تیم فوتبال آرژانتین نایب قهرمان دوره قبل مسابقات هم در مسابقه با سوئد دو بار از این تیم پیش افتاد اما هر دو بار برتری را با گلهای اسون یوناسون از دست داد و سرانجام با گل دقیقه 79 حریف 3 بر 2 باخت و حذف شد!

- دیدار اتریش و فرانسه تنها مسابقه مرحله اول جام جهانی 1934 بود که پس از تساوی یک بر یک به وقت اضافی کشیده شد تا اتریش به لطف گلهای شال(93) و بیکان( 109) به برتری 3 بر 2 دست یابد. از این مسابقه که در استادیو بنیتو موسولینی برگزار شد تنها 16 هزار نفر دیدن کردند. دلیل این استقبال کم، برگزاری همزمان 8 مسابقه در 8 شهر متفاوت بود.

یکی از عادات آن روزگار، ورود تیمها با پرچم کشورشان در ابتدای مسابقه بود. تصویر رنگی شده تیم ایتالیا را به هنگام ورود به میدان مشاهده می کنید. کلیه تیم ها در روز اول با پرچم های خود وارد میدان شدند اما از روز دوم به بعد تنها ایتالیا و چکسلواکی این رسم را ادامه دادند.

- تیم ملی هلند در هنگام ورود به میدان. هلندی ها در روز اول جام جهانی 34 با نتیجه 3 بر 2 از سوییس باختند و حذف شدند. چهار سال بعد هم هلند در روز اول مقابل چکسلواکی در وقت اضافی تن به شکست داد و باز هم از رسیدن به دور یک چهارم باز ماند. در آن ایام هنوز ورود همزمان تیم ها به میدان مرسوم نشده بود.

نظر خود را درباره «تاریخ تصویری جام جهانی؛ جام جهانی 1934» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تاریخ تصویری جام جهانی؛ جام جهانی 1934 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.