زمان مطالعه: 1 دقیقه
تاریخ تصویری جام جهانی؛ جام جهانی 1934( بخش دوم)

تاریخ تصویری جام جهانی؛ جام جهانی 1934( بخش دوم)

در این صفحه می توانید تصاویری ماندگار و کمتر دیده شده از قهرمانی تیم ملی ایتالیا در دومین دوره جام جهانی فوتبال تماشا کنید.
تیم ملی چکسلواکی پس از آن که در حضور  9 هزار تماشاگر استادیو لیتوریو با نتیجه 2 بر یک رومانی را شکست داد در روز 31 می مقابل سوییس قرار گرفت. این دیدار هم از ساعت 16:30 آغاز شد و چک ها دو بار عقب افتادن از حریف را با گلهای اسووبودا، سوبوتکا و نژدلی به برد بدل ساختند.
آیین آغازین دیدار دو تیم اتریش و مجارستان. دو کشوری که تا قبل از جنگ جهانی اول در قالب یک تیم حضور می یافتند، این بار در دور دوم جام رودر روی هم قرار گرفتند. باز هم 4 دیدار همزمان با هم برگزار شد و اتریش با گلهای هوروات( 8)  و زیشک( 51) دو بر یک مجارستان را شکست داد.
در حضور 35 هزار تماشاگر استادیو جیووانی برتا  کاپیتان های دو تیم ایتالیا و اسپانیا با هم خوش و بش می کنند. ریکاردو زامورا و جیامپیرو کومبی هر دو دروازه بان تیم های اسپانیا و ایتالیا بودند. لویی بائر داور بلژیکی نیز با لباس های گلف آن روزگار در سمت راست تصویر دیده می شود. این دیدار مساوی شد و کار به دیدار تکراری کشید.
گل پیروزی ایتالیا مقابل اتریش توسط انریکه گوآیتا در دقیقه 19 به ثمر می رسد. پس از این گل 35 هزار تماشاگر استادیو سن سیرو گل دیگری مشاهده نکردند تا ایتالیا با برتری یک بر صفر به فینال صعود کند. این مسابقه در روز 3 ژوئن برگزار شد.
 یکی از گل های اولدریخ نژدلی در برابر آلمان. هت تریک این بازیکن در دقایق 19، 71 و 80 برتری 3 بر یک چکسلواکی را در برابر آلمان رقم زد. چک ها در حضور 15 هزار تماشاگر موفق شدند ژرمن ها را شکست داده و حریف ایتالیا در فینال شوند.
 روز پایانی جام جهانی 1934؛ فینال از ساعت 17:30 روز 10 ژوئن بین ایتالیا و چکسلواکی آغاز شد و پس از تساوی یک بر یک دو تیم در وقت های قانونی، کار به دقیقه 95 رسید و ضربه سرضرب آنجلو اسکیاویو. این توپ لحظاتی دیگر وارد دروازه چک شده و قهرمانی ایتالیا را تثبیت می کند.

ویتوریو پوزو مربی ایتالیا توپ به دست دیده می شود.  پوزو در سال 1912 مربی تیم ملی ایتالیا بود و پس از یک دهه دوباره مربی این تیم شد تا پایه های تیمی قدرتمند را ساخته و آتزوری را قهرمان جهان سازد.

مراسم اختتامیه جام با حضور سه تیم برتر مسابقات. ایتالیا و چکسلواکی اول و دوم شدند و تیم  آلمان با برتری 3 بر 2 مقابل اتریش موفق شد عنوان سوم مسابقات 1934 را از آن خود سازد. این اولین باری بود که در جام جهانی مسابقه رده بندی برگزار می شد.
نظر خود را درباره «تاریخ تصویری جام جهانی؛ جام جهانی 1934( بخش دوم)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تاریخ تصویری جام جهانی؛ جام جهانی 1934( بخش دوم) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.