زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی یوآنیس تئودوروپولوس

بیوگرافی یوآنیس تئودوروپولوس

اضافه شدن ناگهانی 10 سانتی متر به ارتفاع مانع در مسابقه پرش با نیزه از قوانینی بود که قطعا امروز کسی دوست ندارد مجددا اجرا شود!

قوانین خاص پرش با نیزه 

برنده عنوان سومی رقابت های پرش با نیزه در المپیک 1896. در این رقابت ها پرش با نیزه با حضور 5 ورزشکار برگزار شد که دو نفر از آنها امریکایی و سه نفر آنان یونانی بودند. طبق قوانین این دوره از مسابقات، ورزشکاران کار خود را با مانع 2.40 متری آغاز کردند. پس از این که از این موانع عبور کردند، به میزان 10 سانتی متر میله بالا آورده شد.

Pole vault at the Olympics - Wikipedia

واسیلیوس خیداس یونانی موفق نشد از مانع بعدی عبور کند اما یوآنیس تئودوروپولوس و یک پرش کننده دیگر یونانی( اوانجلوس داناسکس) در عدد 2.60 متر به تساوی رسیدند . در ادامه ورزشکاران آمریکایی کار خود را ارتفاع 2.80 متر آغاز کردند

Athletics at the 1904 Summer Olympics – Men's pole vault - Wikiwand

البرت تیلر سرانجام در ارتفاع 3.20 متوقف شد و این ویلیام هویت بود که با رکورد 3.30 اولین قهرمان بازیها لقب گرفت. هر دو ورزشکار یونانی نیز موفق شدند عنوان سوم را از آن خود سازند.

Athletics at the 1904 Summer Olympics – Men's pole vault - Wikiwand

نظر خود را درباره «بیوگرافی یوآنیس تئودوروپولوس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی یوآنیس تئودوروپولوس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.