زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی گیولیو گائودینی

بیوگرافی گیولیو گائودینی

گیولیو گائودینی قهرمان بزرگ ایتالیایی و برنده 3طلا 4 نقره و 2 برنز از مسابقات المپیك در رشته شمشیربازی است.

این قهرمان ایتالیایی كه متولد 28 سپتامبر 1904 در شهر رُم بود، تنها بیست سال داشت كه برای نخستین بار در المپیك پاریس با اسلحه‌ فلوره مسابقه داد. تیم ایتالیا تا دیدار نهایی صعود كرده بود اما اعتراض به رأی داوران در مسابقه‌ی فینال سبب شد تا ورزشكاران ایتالیایی مسابقه را ترك كنند و جوان بیست ساله نیز دست خالی از المپیك بازگردد.

چهار سال بعد و در المپیك آمستردام، تیم ایتالیا صاحب 30 پیروزی و 2 شكست در مسابقات فلوره تیمی شد و گائودینی نیز اولین طلای خود را به دست آورد. دو روز بعد او در فلوره‌ انفرادی صاحب مدال برنز شد و با افتخار به ایتالیا بازگشت...

در المپیك لس‌آنجلس (1932) گائودینی بلندقامت تصمیم گرفت كه هم در فلوره و هم در سابر شركت كند. تیم ایتالیا در فینال فلوره به تیم فرانسه باخت و نقره گرفت. پس از آن گائودینی مدال دیگری نیز كسب كرد: وی در فلوره انفرادی صاحب برنز شد و تنها یك هفته بعد صاحب دو نقره در سابر انفرادی و سابر تیمی شد.

در المپیك برلین (1936)، گیولیو باز هم در این دو اسلحه شركت كرد. تیم ایتالیا در حالی در فلوره قهرمان شد كه در مجموع صاحب 104 پیروزی و 19 شكست شد و در فینال در رقابتی نزدیك، فرانسه را شكست داد. تنها دو روز بعد گائودینی به افتخاری دیگر دست یافت و صاحب طلای انفرادی فلوره شد. در مسابقات سابر نیز تیم ایتالیا موفق ظاهر شد و پس از مجارستان به مقام دوم دست یافت. آخرین حضور گائودینی در مسابقات المپیك، شركت در سابر انفرادی بود و صاحب عنوان ششم المپیك شد. اما این آخرین مسابقات ورزشكار ماندگار ایتالیایی نبود و دو سال بعد (1938) وی در مسابقات جهانی شمشیربازی نیز صاحب طلا شد! قهرمان بزرگ ایتالیایی و برنده 3طلا 4 نقره و 2 برنز از مسابقات المپیك، در 6 ژانویه 1948 درگذشت.

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی گیولیو گائودینی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی گیولیو گائودینی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.