زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی کای

بیوگرافی کای

کای به دلیل استعداد فوق العاده خود در رقص های حرفه ای از جمله باله، جاز و هیپ هاپ یکی از بهترین رقصنده های صنعت کی پاپ شناخته می شود.

یکی از خواننده های معروف اکسو بپردازیم.

درباره کای

کیم جونگ-این با نام هنری کای در 14 ژانویه 1994 در سانچئونگ، جئولانام-دو، کره جنوبی به دنیا آمد. او دو خواهر بزرگتر از خود دارد که 5 و 9 سال از او بزرگتر هستند.

وی از هشت سالگی رقصیدن را آغاز کرد. کای در ابتدا به رقص جاز می‌ پرداخت، اما بدنبال تماشای باله فندق شکن، به یادگیری رقص باله روی آورد. کای در فوریه 2012، از دبیرستان هنرهای نمایشی سئول فارغ‌ التحصیل شد.

کای پس از پیوستن به اس.ام. اینترتینمنت، آموختن رقص هیپ هاپ را آغاز کرد. او به دلیل استعداد فوق العاده خود در زمینه ی انواع رقص های حرفه ای از جمله باله، جاز و هیپ هاپ یکی از بهترین رقصنده های صنعت کی پاپ (پاپ کره ای) شناخته می شود به طوری که از همان ابتدای کار لقب «ماشین رقص» را از آن خود کرد. کای با تشویق های پدرش سال 2007 وقتی 13 ساله بود وارد برنامه استعدادیابی کمپانی اس ام به نام SM Youth Best Contest شد.

زندگی هنری

  • دنیای خوانندگی کای

کای سال 2011 در 17 سالگی بعنوان اولین عضو گروه جدید کمپانی اس ام انتخاب شد. او یکسال بعد در ماه آوریل 2012 با موزیک ویدیو و آلبوم MAMA کار حرفه ای خود را با این گروه 12 نفره شروع کرد و از همان زمان مورد توجه قرار گرفت. کای در سال 2007 در موزیک ویدیوی اکسو) حضور یافت.

او در سال 2012 بار دیگر به همراه دیگر اعضای اکسو، چانیول و بکهیون، در موزیک ویدیوی زیرگروه TTS (از گروه SNSD) به نام Twinkle کار کرد. در سال 2014 هم در موزیک ویدیوی Pretty Boy از تمین (عضو گروه شاینی) حضور داشت.

او در 30 نوامبر 2020 آلبوم Kai و موزیک ویدیوی Mmmh را منتشر کرد که با نقطه نظرات مثبت و رکورد های فراوانی همراه بود

  • فیلم های کای

2018

بهار اومده

2018

معجزه ای که ملاقات کردیم

2017

به آرامی

2016

هفت بوسه اول

2016

چوکو بانک

2015

همسایه بغلی اکسو

2012

به تو که زیبایی

 

در دسامبر 2017 کای بعنوان مدل شماره دسامبر مجله The Big Issue انتخاب شد. این مجله که به خاطر کمک به بی خانمان ها معروف است با قرار دادن تصویر کای روی جلد خود تنها در 2 روز اول بیش از 20 هزار نسخه فروخت و رکورد شکنی کرد.

  • مدلینگ

کای در سال 2019 بعنوان سفیر عینک های مردانه گوچی انتخاب شد. سپس بعنوان مدل کیف و لباس با این برند ایتالیایی هم همکاری کرد. او همچنین با همکاری گوچی، یک کالکشن (لباس) منحصر بفرد با الهام از عشق دوران کودکی اش به خرس عروسکی منتشر کرد. اکتبر 2020 هم کای بعنوان اولین مدل مرد برند آرایشی معروف Bobbi Brown انتخاب شد.

حقایق و حواشی

سال 2016 رابطه کای و عضو گروه اف ایکس به نام کریستال افشا شد اما آنها کمتر از یکسال بعد در سال 2017 رسما به رابطه شان پایان دادند.

کای و کریستال
کای و کریستال

در سال 2019 رابطه کای با جنی عضو گروه بلک پینک منتشر شد که چند ماه بعد اعلام کردند به دلیل مشغله کاری به رابطه خود پایان دادند.

کای و جنی
کای و جنی

گالری تصاویر

کای، خواننده گروه اکسو
کای، خواننده گروه اکسو
کای، مدل برند گوچی
کای، مدل برند گوچی
عکس کای روی مجله
عکس کای روی مجله
کای در کنسرتش
کای در کنسرتش
کای در حال اجرای موزیک
کای در حال اجرای موزیک
کای، خواننده گروه اکسو
کای، خواننده گروه اکسو
کای در فیلم معجزه ای که ملاقات کردیم
کای در فیلم معجزه ای که ملاقات کردیم
کنسرت کای در کره جنوبی
کنسرت کای در کره جنوبی
استایل خیابانی کای
استایل خیابانی کای
تصویر پورتره از کای
تصویر پورتره از کای
نظر خود را درباره «بیوگرافی کای» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی کای فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.