زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی نیكولائوس سیرانیدیس

بیوگرافی نیكولائوس سیرانیدیس

ورزش‌های مادر همیشه در شمار پرمدال‌‌ترین ورزش‌های المپیك و مسابقات جهانی بوده‌اند.

شیرجه هم به تنهایی شامل هشت مسابقه می‌باشد و به همین تعداد مدال طلا، نقره و برنز دارد. در المپیك 2004 (آتن) مسابقات شیرجه با درخشش بی‌نظیر ورزشكاران چینی روبرو شد و آنها صاحب 6 طلا و 1 نقره شدند.  اما در مسابقه شیرجه هماهنگ (synchronized) مردان، رقابتی حساس بین ورزشكاران چین، آمریكا، آلمان، یونان و استرالیا برقرار شد.

یكی از ورزشكاران تیم یونان نیكولائوس سیرانیدیس بود. او كه متولد 26 فوریه 1976 در شهر آتن بود، در المپیك 1996 در مرحله مقدماتی مسابقه شیرجه از تخته شیرجه بیست و ششم شده بود و به دور بعد صعود نكرده بود. وی در المپیك 2000 نیز در این مسابقه سی‌وششم شد و باز هم به جایی نرسید اما در المپیك 2004، او به همراه توماس بیمیس هموطن خود، در مسابقه شیرجه هماهنگ، آماده رقابت با هفت تیم دیگر شد.

Siranidis and Bimis Win 1st Diving Gold For Greece

 هر زوج ورزشكار حق داشتند پنج شیرجه انجام دهند تا زوجی كه بیشترین امتیاز را كسب می‌كند، به عنوان قهرمانی دست یابد. دو ورزشكار یونانی با شیرجه‌ای خوب از همان ابتدا از سایرین پیش افتادند اما رقبا به سرعت جای آنها را گرفتند. پس از سه شیرجه، یونانی‌ها پنجم بودند و پس از شیرجه چهارم هم صاحب عنوان چهارم.

 تا آن لحظه چینی‌ها اول بودند و آمریكا دوم اما در شیرجه آخر، هر دو كشور با شیرجه‌ای ضعیف امید خود را نقش برآب دیدند. تماشاگران یونانی نیز به شدت دو هموطن خود را تشویق می‌كردند. شیرجه آخر سیرانیدیس و بیمیس بی‌نظیر بود و آنها با 3.5 پشتك وارو به درون آب فرو رفتند. با این شیرجه، آنها 3.33 امتیاز از تیم دوم (آلمان) پیش افتاده و یونان را صاحب اولین مدال طلا در المپیك 2004 كردند.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی نیكولائوس سیرانیدیس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی نیكولائوس سیرانیدیس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.