ملیندا گیتس همسر سابق بیل گیتس است. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی او را ببینید.

درباره ملیندا گیتس

ملیندا فرنچ (Melinda French) 15 اوت 1964در دالاس، تگزاس به دنیا آمد. او دانشجوی نمونه در آکادمی اورسولین بود. مدرک لیسانس خود را در رشته علوم کامپیوتر و اقتصاد از دانشگاه دوک در سال 1986 میلادی، و مدرک MBA را از مدرسه تجارت فوکوآ دانشگاه دوک در سال 1987 میلادی دریافت کرد.

ملیندا در سال 1994 میلادی با بیل گیتس موسس، مدیر عامل، و مدیر بخش نرم‌ افزار شرکت مایکروسافت ازدواج کرد. آن‌ها سه فرزند به نام‌ های جنیفر کاترین گیتس، روی جان گیتس، و فوب آدل گیتس دارند.

ملیندا و بیل گیتس در بیانیه ای مشترک در تاریخ 5 می 2021 اعلام کردند که بعد از 27 سال زندگی مشترک، قصد جدایی دارند.

ملیندا و کار در مایکروسافت

بیوگرافی ملیندا گیتس همسر سابق بیل گیتس
ملیندا گیتس همسر سابق بیل گیتس

ملیندا گیتس، مدیر سابق چند واحد از محصولات مایکروسافت از قبیل پابلیشر (Publisher)، مایکروسافت باب (Microsoft Bob)، انکارتا (Encarta) و اکس‌پدیا (Expedia) بوده‌ است.

در دسامبر سال 2005 میلادی، ملیندا و همسرش همراه با بونو عضو اصلی گروه موسیقی ایرلندی یوتو، در مجله تایم به‌عنوان اشخاص برتر سال انتخاب شدند. ملیندا گیتس مدال آزادی دولت اسپانیا را در 4 ماه مه سال 2006 میلادی برای فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش دریافت کرد.

ملیندا و دومین زن ثروتمند جهان

بیوگرافی-ملیندا-گیتس
ملیندا گیتس و بیل گیتس

ملیندا گیتس پس از طلاق از همسرش به دومین زن ثروتمند جهان تبدیل می‌شود.برطبق طبق قوانین ایالت واشنگتن، دارایی زن و مرد پس از طلاق نصف می‌شود و انتظار می‌رود خانم ملیندا گیتس 73 میلیارد دلار دریافت کند.او با دریافت این مبلغ به دومین زن ثروتمند دنیا تبدیل خواهد شد. در حال حاضر فرانسواز بتانکور مایرز، وارث شرکت لورئال و مالک کنونی آن با ثروتی بالغ بر 83 میلیارد دلار ثروتمندترین زن جهان است.

نظر خود را درباره «بیوگرافی ملیندا گیتس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی ملیندا گیتس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.