زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی لیدا اسكات

بیوگرافی لیدا اسكات

در بین قهرمانانی كه در بازی‌های المپیك مدال طلا را از آن خود ساخته‌اند، نام لیدا هاول (اسكات) به عنوان یكی از اولین زنان قهرمان در تاریخ بازی‌ها ماندگار شد.

 اسكات در 23 آگوست 1859 در ایالات متحده متولد شد و با توجه به محدودیت‌هایی كه در قرن نوزدهم برای ورزش زنان وجود داشت، او به تیراندازی با كمان روی آورد. نخستین عناوین قهرمانی وی به مسابقات ایالت اوهایو باز می‌گردد. اسكات در سالهای 1881 و 1882 این عنوان را كسب نمود و آن گاه در سال 1883 با میلارد هاول  ازدواج كرد تا از آن پس با نام لیدا هاول در مسابقات شركت نماید.

هاول در همان سال برای نخستین بار قهرمان تیراندازی با كمان ایالات متحده شد. پس از آن نیز عناوین قهرمانی كشوری را بارها و بارها تكرار كرد. او از 1885 تا 1888، در 1895 و 1896، از 1898 تا 1900 و از 1902 تا 1905 و در 1907 قهرمان كشور خود شد.

Lida Scott Howell - Archery Hall of Fame — Google Arts & Culture

هاول خوش‌شانس بود كه سومین دوره المپیك در ایالات متحده برگزار شد تا او بخت حضور در بازی‌های سن‌لویی را به دست آورد. زیرا تیراندازی با كمان نیز در برنامه بازی‌ها قرار گرفته بود و او توانست برنده دو مدال طلای المپیك شود.

هاول مجموعاً 25 سال در مسابقات تیراندازی با كمان شركت نمود و 17 عنوان قهرمانی كشوری را از آن خود ساخت.

 بعدها و در سال 1920 رشته مورد علاقه وی به مدت 52 سال از المپیك كنار گذاشته شد تا ركوردهای وی دست نخورده باقی بمانند. پایان كار او در 20 دسامبر 1933 بود.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی لیدا اسكات» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی لیدا اسكات فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.