زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی ریچارد برگمن

بیوگرافی ریچارد برگمن

ریچارد برگمن در 17 سالگی جوان‌ترین قهرمان پینگ‌پنگ جهان لقب گرفت.

بزرگترین بازیكن دفاعی در تاریخ مسابقات پینگ‌پنگ، ریچارد برگمن می‌باشد. او كه متولد سال 1920 در وین (پایتخت اتریش) بود، در سال 1936 و در شرایطی كه تنها شانزده سالش بود، با تیم كشورش قهرمان «سوایتلینگ كاپ» (پینگ‌پنگ قهرمانی مردان جهان) شد. در سال بعد او قهرمان جهان در بخش انفرادی شد و جوان‌ترین قهرمان پینگ‌پنگ جهان لقب گرفت.

Richard Bergmann - Wikidata

در سال 1938 كشور اتریش توسط آلمان نازی تصرف شد و برگمن به انگلستان مهاجرت كرد. او در این كشور نیز موفق بود و پس از كسب عنوان قهرمانی جهان در بخش انفرادی (1939)، در قسمت دو نفره نیز همراه با ویكتور بارنا قهرمان جهان شد. جنگ جهانی دوم مسابقات را به تعطیلی كشاند و ریچارد برای كسب سومین عنوان قهرمانی در بخش انفرادی تا سال 1948 انتظار كشید. او این مقام را در 1950 نیز تكرار كرد. و... سرانجام در 1953 همراه با تیم انگلستان قهرمان سوایتلینگ كاپ شد.

وی در اواسط دهه 1950 اولین بازیكن حرفه‌ای پینگ‌پنگ شد و برای مسابقه، حقوق دریافت كرد. سفرهای او غالباً با تیم بسكتبال هارلم گلوبت راترز بود و برگمن ـ كه حالا دیگر شغلش شركت در مسابقات پینگ‌پنگ بود ـ با این تیم به نقاط مختلف جهان سفر كرد و مسابقه داد.

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی ریچارد برگمن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی ریچارد برگمن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.