زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی اروین كلر؛ پدربزرگ خانواده‌ای رؤیایی

بیوگرافی اروین كلر؛ پدربزرگ خانواده‌ای رؤیایی

اروین کلر اولین مدال هاکی را برای خانواده ای کسب کرد که بعدها قرار بود نسل بعد از نسل، قهرمان المپیک شوند.

اروین متولد 8 آوریل 1905 در كشور آلمان بود. وی در المپیك 1936 برلین یكی از اعضای تیم ملی هاكی روی چمن آلمان بود و با این تیم موفق به كسب مدال نقره مسابقات گردید.

فرزندان و نوادگان او نیز در هاكی به اوج شهرت رسیدند. پسرش «كارستن » در المپیك 1972 كه در مونیخ پایتخت آلمان غربی برگزار می‌شد یكی از اعضای تیم ملی هاكی آلمان غربی بود و با این تیم قهرمان المپیك شد. آن هم در شرایطی كه یك سال از مرگ «اروین كلر» می‌گذشت...

 دو تن از فرزندان كارستن نیز به دو مهاجم بزرگ در رقابت‌های هاكی روی چمن تبدیل شدند. «آندریاس » در سه المپیك عضو تیم ملی كشورش بود و مدال نقره المپیك 1984 و 1988 و قهرمانی المپیك 1992 را از آن خود ساخت.

خواهر او «ناتاشا » نیز در سه المپیك برای هاكی دختران آلمان مسابقه داد و در المپیك 2004 صاحب طلای المپیك شد. باید منتظر بمانیم و ببینیم كه آیا نسل بعدی این خانواده به درخششی در ورزش هاكی ادامه خواهد داد؟

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی اروین كلر؛ پدربزرگ خانواده‌ای رؤیایی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی اروین كلر؛ پدربزرگ خانواده‌ای رؤیایی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.