زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین بازی های آیفون برای سال 2022

بهترین بازی های آیفون برای سال 2022

بهترین بازی های آیفون که در سال 2022 می توان آنها را تجربه کرد.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

با فرا رسیدن سال 2022، به معرفی 5 بازی برتر از دید آسمونی خواهیم پرداخت که می توان آنها را در سال نوی میلادی تجربه کرد. بازی هایی که در این لیست قرار گرفته اند ممکن است در سال های قبل تولید شده باشند و حضورشان در این لیست صرفا به منظور آشنایی با این بازی ها و تجربه آن ها در سال 2022 می باشد. 

بازی هایی که می توان در سال 2022 به تجربه آنها پرداخت به شرح زیر است:

Crash Bandicoot: On the Run

در صورتی که به بازی های "دویدن تا بی نهایت" علاقه مندید. این بازی پیشنهاد ما به شماست. بازی کرش، یکی از نوستالژی ترین بازی های تاریخ ویدیو گیم محسوب می شود. حال در سال 2021 یک بازی موبایلی از این فرانچایز توسط King و تحت لیسانس شرکت اکتیویژن منتشر شده است که می توان به رایگان آنرا دانلود کرد. 

بازی Crash Bandicoot: On the Run
بازی Crash Bandicoot: On the Run

 

اگر به سبک بازی هایی چون Subway Surfer علاقه مندید، تجربه این بازی را از دست ندهید. در این بازی با پیشرفت، می توان ورژن های مختلفی از شخصیت کرش را باز کرد و یا با کاراکترهای دیگر این مجموعه به بازی بپردازید و به جنگ دکتر نئو و زیردستانش بروید.

Rocket League

یکی دیگر از بازی های موبایلی که از روی نسخه کنسولی ساخته شده است عنوان راکت لیگ است. این بازی همانند یک بازی فوتبال می باشد، با این تفاوت که به جای استفاده از بازیکنان فوتبال، کنترل یک خودروی مسابقه را در اختیار میگیرید و می توانید با ترفندهای مختلفی دروازه حریفان را باز کنید. این بازی به صورت مولتی پلیر می باشد و می توانید به همراه دوستان خود به تجربه آن بپردازید. 

بازی Rocket League
بازی Rocket League

 

لازم به گفتن نیست که تیمی که بیشترین گل را در بازی به ثمر برساند برنده این بازی خواهد بود. با استفاده از رمپ های موجود در بازی نیز می توان خودرو را از سطح زمین جدا کرد و با یک ضربه مهلک بر روی هوا دروازه حریف را باز کنید.

#Drive

یکی دیگر از بازی های مشابه Subway Surfer، عنوان #drive می باشد با این تفاوت که شما کنترل یک خودرو را برعهده می گیرید و می بایست از برخورد با دیگر خودروها اجتناب کنید. یک نوار سلامتی در این بازی برای خودرو شما در نظر گرفته می شود که در صورت برخورد با دیگر خودروها از HP آن کم خواهد شد و در صورتی که صدمات وارده به خودرو زیاد شود، بازی را خواهید باخت!

بازی #Drive
بازی #Drive

 

مکانیزم های موجود در این بازی، تجربه یک رانندگی دلپذیر را به بازیباز می دهد. در این بازی علاوه بر قابلیت گاز، می توانید ترمز کرده و دریفت بکشید و مسیرهای پرپیچ و خم را به روش های مختلف طی کنید.

Alto's Odyssey

اگر یک بازی با طراحی مینیمال و گیم پلی جذاب می خواهید، تجربه عنوان Alto's Odyssey دقیقا همان چیزی است که به دنبالش می گردید! در این بازی هدایت یک اسکی باز را برعهده دارید که بر روی یک پیست خطرناک حرکت می کند. در این مسیر می بایست از برخورد با سنگ و سایر اجسام جلوگیری کنید و در عین حال از دست یک اسب سوار، فرار کنید. در صورتی که به سنگها برخورد کنید و یا فرد اسب سوار به شما برسد بازی را خواهید باخت.

بازی Alto's Odyssey
بازی Alto's Odyssey

 

این بازی یک عنوان رکورد زنی می باشد و المان های مختلفی برای جذاب تر کردن بازی بهره می برد. در صورتی که از روی یک سکوی پرتاب عبور کنید، می توانید با نگه داشتن انگشت بر صفحه نمایش، روی هوا چرخ بزنید. طراحی هنری و گیم پلی جذاب این بازی برای قرار گرفتن آن در رتبه دوم لیست کافی به نظر می رسد. 

این بازی را می توانید با قیمت 0.99 دلار از فروشگاه اپل استور خریداری کنید.

Hot Lava

یکی از بهترین بازی های پلتفرمر در پلتفرم های موبایلی، عنوان Hot Lava می باشد. این بازی را هم می توان به صورت تک نفره بازی کرد و هم می توان در حضور دوستان خود و به صورت چند نفره به تجربه آن بپردازید. بازی Hot Lava به صورت اول شخص می باشد و گیم پلی آن به این صورت می باشد که زمین زیر پای بازیباز کاملا از مواد مذاب تشکیل شده است و فرد می بایست با پریدن بر روی اجسامی که بالاتر از سطح مذاب هستند، از مراحل مختلف بازی عبور کنند.

بازی Hot Lava
بازی Hot Lava

 

در این بازی می توان بر روی میزها، صندلی ها، کمد ها و ... بپرید و از میله هایی که با در و سقف وصل شده اند آویزان شوید. تجربه این بازی پرهیجان هنگامی جذاب تر خواهد شد که سعی کنید در کمترین زمان ممکن مراحل را به اتمام برساند و به اصطلاح " SpeedRun " کنید.  بازی Hot Lava را می توان با تهیه کردن اشتراک Apple Arcade، از اپل استور به رایگان دریافت کنید.

علاوه بر بازی های اشاره شده در بالا می توان از بازی های دیگری نظیر Call of Duty: Mobile، Monument Valley، PUBG، Among Us و Fortnite نیز نام برد که بیشتر قصدمان در این مقاله معرفی بازی های کمتر شناخته شده برای آیفون می باشد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین بازی های آیفون برای سال 2022» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین بازی های آیفون برای سال 2022 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.