در ادامه معرفی کشورهای شرکت کننده در المپیک و ترتیب رژه تیمها در روز آغازین، به تیمهای هند، اندونزی و سایر تیمها می رسیم.( اسم داخل پرانتز تلفظ ژاپنی این کشورهاست که رژه بر اساس آن انجام می شود.)

22- هند( ایندو): هند اولین بار در المپیک 1900 شرکت کرد. اما حضورهای پیاپی این تیم در المپیک از سال 1920 آغاز شد تا امروز این تیم برای بیست و پنجمین بار در المپیک حاضر باشد. کاروان 124 نفره هند، پرچمعیت ترین کاروان تاریخ این کشور در المپیک است. از این تعداد، 25 نفر دونده و 36 نفر بازیکنان هاکی مردان و زنان این تیم هستند. تیراندازی هم با 15 نماینده دیگر رشته پر امید این کشور است. در توکیو مِری کوم( بوکسور زن هندی) و مانپریت سینگ( بازیکن هاکی مردان هند) پرچمداران هند هستند و بیجرانگ پونیا( کشتی گیر مرد هندی) پرچمدار روز پایانی این کشور خواهد بود.

23- اندونزی( ایندونِشیا): اندونزی از سال 1952 تا امروز تنها در دو المپیک شرکت نداشته است. کاروان 28 نفره اندونزی در توکیو شامل 16 مرد و 12 ورزشکار زن است. از جمله ریو وایدا نایب قهرمان موج سواری آسیا در بخش مردان و نورول آکمال نایب قهرمان وزنه برداری زنان مسابقات کشورهای اسلامی که پرچمداران این کشور هستند. بدمینتون با 7 نماینده مرد و 4 زن، پر امیدترین رشته این کشور در المپیک به شمار می آید.

24- اوگاندا( اوگاندا): این کشور از 1952 تا امروز در تمامی ادوار المپیک حضور داشته است؛ به جز سال 1976 که بازیها با بایکوت آفریقایی ها روبه رو شد. 12 مرد و 13 زن ورزشکاران اوگاندا را در المپیک تشکیل می دهند. از این تعداد 10 زن و 9 مرد، دوندگان این تیم هستند.

25- اوکراین( اوکراینا): این کشور با 66 مرد و 89 زن ورزشکار در المپیک شرکت می کند. از این تعداد 44 نفر دونده هستند. ژیمناستیک با 14 ورزشکار و قایقرانی کانو با 11 ورزشکار، دیگر رشته های پرامید اوکراین در این رقابتها هستند. این هفتمین حضور مستقل اوکراین در المپیک است. اما ورزشکارانی چون سرگئی بوبکا و ویتالی شربو از این کشور پیش از استقلال برای شوروی در المپیک درخشیده اند.

26- ازبکستان( اوزبکیسوتان): اوکسونا چوسو ویتینا( ژیمناست زن ازبک و برنده 4 طلا و 5 نقره ژیمناستیک جهانی و المپیک) و بوبو اوسمون باتوروف( برنده مدال برنز 2019 جهان و قهرمان بوکس بازیهای آسیایی جاکارتا) دو پرچمدار کاروانی هستند که با 25 زن و 37 مرد در بازیها شرکت کرده است. جودو و بوکس با 11 نماینده پرامیدترین رشته های ازبکها در المپیک توکیو هستند.

27- اروگوئه( اوروگوآی): دبورآ رودریگِز( برنده دو مدال برنز دوهای 400 متر بامانع و 800 متر بازیهای پان آمریکن) و برونو سترارو( برنده دو طلای قایقرانی در مسابقات زیر 23 سال آمریکای جنوبی) پرچمدار کاروانی هستند که از 1924 تا امروز تنها یک بار المپیک را از دست داده است. 11 ورزشکار اروگوئه در توکیو در دوومیدانی، جودو، قایقرانی پارویی و بادبانی و شنای المپیک مسابقه می دهند.

28- بریتانیا( اِی کوکو): هانا میلز( برنده نقره المپیک لندن و طلای ریو در قایقرانی بادبانی زنان) و محمد اسبیهی( برنده برنزلندن و طلای ریو در قایقرانی پارویی) دو پرچمدار کاروان بریتانیا هستند. بریتانیا از 1896 تا امروز افتخار حضور در تمامی ادوار المپیک را داشته است. در کاروان 376 نفره بریتانیا 200 نفر زن هستند. دوومیدانی با 77 نماینده( شامل 40 زن) بخت اول آنگلوساکسون ها در این رقابتهاست و دوچرخه سواری با 26 نماینده، شنا با 32 ورزشکار و شیرجه با 12 نفر، دیگر رشته های پرامید بریتانیا به شمار می آیند.

29- جزایر ویرجین بریتانیا( اِی- ریو- بیجان- شوتو): در غرب اقیانوس اطلس و در شمال آمریکای جنوبی، مستعمره سابق هلند و بریتانیا دیده می شود. این کشور از سال 1984 در تمامی المپیک ها حاضر بوده است و در توکیو نیز در دوومیدانی مردان، دوومیدانی زنان و شنای زنان یک نماینده دارد. اِلینا فیلیپ( تنها شناگر زن این کشور که چهار سال قبل در 17 سالگی در بازیهای ریو نیز حضور داشت) و کِیرون مک مَستر( برنده طلای مسابقات 2018 کشورهای مشترک المنافع) پرچمداران این کشور هستند.

30- اکوادور( اِکوادورو): اکوادور اولین بار در سال 1924 در المپیک شرکت داشت. پس از آن تا مدتها خبری از این کشور در بازیها نبود تا آن که از سال 1968 این کشور به المپیک بازگشت و تا امروز در تمام ادوار حضور داشته است. نِیسی داخامس( برنده یک نقره و دو برنز جهانی وزنه برداری زنان) و خولیو کاستیو( برنده مدال نقره بوکس جهانی) دو پرچمدار کاروان 41 نفره اکوادور هستند. 14 دونده این تیم( از جمله 10 دونده زن) پرامیدترین ورزشکاران این کشور در توکیو می باشند.

نظر خود را درباره «بریتانیا و رژه با 376 ورزشکار ( نگاهی به رژه روز افتتاحیه المپیک- بخش سوم)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بریتانیا و رژه با 376 ورزشکار ( نگاهی به رژه روز افتتاحیه المپیک- بخش سوم) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.