در این مطلب می خوانید : [بستن]

Betternet یکی از مناسب ترین و بهترین برنامه های تغییر آی پی می باشد است که سیاست عدم ورود به سیستم را دارد و استفاده از آن بسیار ساده است و نیازی به ثبت نام ندارد. استفاده از این وی پی ان، تنها یک رابط کاربری ساده و لمسی لازم دارد که خود کاربر می باشد همین امکانات ساده و البته پر سرعت بودن، باعث شده از آن در لیست بهترین فیلترشکن ها سال 2021 نام برده شود.

برنامه Betternet

شما به کمک برنامه Betternet امکان دسترسی به سایت‌های فیلترشده را خواهید داشت. یکی از ویژگی‌های بارز این برنامه پشتیبانی از سیستم‌ عامل اندروید، آی او اس و ویندوز در مرورگرهای کروم و فایرفاکس می باشد. این برنامه آدرس آی‌پی شما را عوض می‌کند، شما را ناشناس نگه می‌دارد و امکان ردیابی شما را به هیچ سازمانی نمی‌دهد و فعالیت‌های اینترنتی شما را پنهان نگه می‌دارد. همچنین این برنامه بسیار امن و ترافیک مصرفی شما را رمزگذاری می‌کند. همچنین زمانی‌که شما از وای‌فای مکان‌های عمومی استفاده می‌کنید، از اتصالات شما محافظت می‌کند و شما را در مقابل نفوذ هکرها ایمن نگه می‌دارد.

برنامه Betternet رایگان است، سرعت بالایی دارد، کار کردن با آن بسیار ساده است .

لینک دانلود Betternet

ویندوز
https://www.betternet.co/#platforms-download

اندروید:
https://play.google.com/store/search?q=betternet&c=apps

آی او اس:
https://apps.apple.com/us/app/betternet-vpn-unlimited-vpn/id1028905953?mt=12

نظر خود را درباره «آشنایی با برنامه Betternet؛ ابزار قدرتمند تغییر آی پی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با برنامه Betternet؛ ابزار قدرتمند تغییر آی پی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.