امروزه که اکثر مشاغل با ساخت یک سایت و حضور در بستر اینترنت سعی می کنند مشتریان خود را افزایش داده و درآمد خود را بیشتر کنند.این افراد برای اینکه بتوانند سایت خود را در رتبه های اول گوگل قرار دهند ، به ناچار مجبورند تا برای سایت خود بک لینک خریداری کنند.

به همین دلیل فروش بک لینک می تواند بسیار درآمدزا باشد.مانند هر شغل و روش درآمدزایی اینترنتی دیگر،این کار نیازمند داشتن اطلاعات گوناگون در مورد سئو و به خصوص سئو خارجی،روش های بک لینک سازی،انواع بک لینک ، چگونگی ساخت بک لینک طبیعی و با کیفیت و موارد مرتبط است که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم.

آموزش قرار دادن بک لینک خارجی در سایت و فروش بک لینک

برای قرار دادن بک لینک در سایت خود ، می توانید کد زیر را در قسمتی که می خواهید بک لینک قرار داشته باشد ایجاد کنید :

بک لینک 

در قسمت بالا کلمه بک لینک به عنوان متن لنگر لینک است که امکان کلیک بر روی آن وجود دارد و می توانید هر متنی را در این قسمت قرار دهید،در قسمت آدرس سایت هم باید آدرس سایت مقصد بک لینک قرار داده شود.

یکی از اولین شرایطی که برای فروش بک لینک باید داشته باشید،داشتن سایت یا سایت های پر بازدید است.پس اگر می خواهید از فروش بک لینک درآمد بدست آورید، یا باید چندین سایت داشته باشید که به مرور زمان بازدیدکننده های آن را افزایش دهید و یا چندین سایت پر بازدید را خریداری کنید و به این ترتیب نوعی سرمایه گذاری انجام دهید.

هرچقدر سایت های بیشتری داشته باشید درامد بیشتری را می توانید از فروش بک لینک بدست آورید.

البته اگر در ابتدای کار بودجه کافی برای خرید یا داشتن یک سایت ندارید ، می توانید با وبلاگ سازی و ساخت پروفایل ، صاحب دامنه های مختلفی باشید و در این وبلاگ ها بک لینک مشتریان خود را قرار دهید.اما برای آشنایی مشتریان با کسب و کار شما باید صاحب یک سایت معرفی خود به عنوان فرشنده ی بک لینک باشید.

دومین موردی که برای فروش بک لینک به آن نیاز است داشتن اطلاعات کلی در اصطلاحات و موارد کلی در مورد بک لینک است که در ادامه به آن ها میپردازیم :

متن لنگر بک لینک : متن لنگر بک لینک همان متنی است که لینک روی آن قرار میگیرد و کاربر با کلیک بر روی این متن به صفحه مقصد بک لینک منتقل می شود. بهترین متن لنگر متنی است که حاوی کلمه کلیدی صفحه مقصد بک لینک باشد.

متن لنگر همچنین به عنوان انکرتکست نیز شناخته می شوند.

بک لینک نوفالو : لینک نوفالو لینکی است که تاثیری در افزایش رتبه سایت ها ندارد و شما باید از فروش این نوع لینک به مشتریان خودداری کنید.لینک نوفالو با برچسب Nofollow علامت گذاری می شود.

بک لینک فالو : بک لینک فالو بر خلاف لینک نوفالو توسط موتورهای جست و جو بررسی می شود و سایت ها از طریق ساخت بک لینک فالو رتبه خود را افزایش می دهند.این نوع لینک نیاز به برچسب گذاری ندارد و تمامی بک لینک ها به طور پیش فرض از نوع فالو هستند.

بک لینک دائمی : خرید بک لینک دائمی بسیار رایج است ، زیرا این نوع بک لینک به طور همیشگی در سایت قرار میگیرد.

بک لینک موقتی : این نوع بک لینک برای مدت زمانی خاص در سایت قرار میگیرد ، زمانی که می خواهید به فروش بک لینک مشغول شوید،باید هم بک لینک های موقتی و هم بک لینک های دائمی را برای فروش قرار دهید.

بک لینک طبیعی : بک لینک طبیعی اصطلاح دیگری است که قبل از ایجاد سایت فروش بک لینک باید با آن آشنا شوید.

از آنجایی که خرید و فروش بک لینک از نظر گوگل کاری غیر قانونی است ، سایت هایی که به طور انبوه اقدام به خرید بک لینک می کنند تا رتبه سایت خود را یک شبه افزایش دهند،به عنوان سایتی که از روش فریبکارانه استفاده می کند شناسایی شده و با جریمه گوگل روبرو می شوند.

این جریمه می تواند منجر به حذف کلی سایت از فهرست نتایج گوگل شود و نکته ی مورد توجه اینست که در صورت این اتفاق،نه تنها سایت خریدار،بلکه سایتی که بک لینک خریدار در آن قرار گرفته است نیز جریمه می شود و در این صورت خود شما نیز ممکن است با ضرر مواجه شوید.

بنابراین مهم است که در فروش بک لینک زیاده روی نکنید و به طور طبیعی بک لینک بفروشید و به مشتریان خود یادآوری کنید که برای افزایش رتبه سایت خود نباید در مدت زمانی کوتاه بک لینک انبوه خریداری کنند،بلکه باید به مرور زمان و به تعداد کم این بک لینک ها را بخرند تا به نتیجه مورد نظر خود دست یابند.

نظر خود را درباره «آموزش فروش بک لینک در سایت - خرید بک لینک قوی فالو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آموزش فروش بک لینک در سایت - خرید بک لینک قوی فالو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.