زمان مطالعه: 1 دقیقه
آغاز نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو

آغاز نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو

نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو با هدف معرفی توانمندی‌های جامعه مهندسان، تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران.

نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو با هدف معرفی توانمندی‌های جامعه مهندسان، تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران صنعت مذکور و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات به همراه بررسی زمینه‌های تعامل شرکت ها و کسب و کار های فعال در این عرصه، در نمایشگاهی به وسعت 4 هزار متر مربع و در سالن شماره 7 نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تاریخ برگزاری: از 1402/05/01 تا 1402/05/04

در پایان لازم به ذکر است که نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت و پشتیبانی معنوی شرکت مترو تهران و انجمن تونل ایران، طی 4 روز برگزار شده و علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 الی 17 روزهای یاد شده از غرفه‌های دایر شده، بازدید به عمل آورند.

نظر خود را درباره «آغاز نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آغاز نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.