زمان مطالعه: 2 دقیقه
معروف ترین برندهای لباس دنیا را بشناسید!

معروف ترین برندهای لباس دنیا را بشناسید!

معروف ترین برند لباس از نظر شما کدام است؟ در سطح جهان و ایران تقریبا تفاوتهایی وجود دارد، با هم بخوانیم:

اگر عکس بالا برای شما هم عجیب است برای ما هم همینطور است!

فشن و مد و لباس هرروز در حال تحول و جالب تر یا حتی قانون‌شکن تر شدن است. برندهای تازه وارد معمولا این سنت شکنی ها را در جهان مد به عهده میگیرند. اما تعدادی نیز هستند که همواره بر اصول گذشته خود و صلایق طرفداران خودشان پایبند هستند. در این مطلب از آسمونی تعدادی از این برندهای معروف لباس را معرفی میکنیم!

معروف ترین برند های لباس در سطح جهان را میشناسید؟

در آسمونی قرار شده هرکدام از این ها را بررسی کنیم و سپس به ارزیابی قدر خرید خودمان هم بپردازیم.

بهترین برند لباس در سطح جهان آنظور که میتوانستیم حدس بزنیم نایکی یا نایک است. جالب است بدانید نایک با 34میلیون دلار فروش در 2020 در صدر جدول قرار گرفت اما برند بعدی آن، یعنی گوچی ، 17میلیون دلار فروش داشته! نایکی در ایران بیشتر با کفشهای فوق‌العاده اش شناخته میشود.

معروف ترین برندهای لباس دنیا را بشناسید!
معروف ترین برندهای لباس دنیا را بشناسید!

پس از نایکی و گوچی ، برند آدیداس مطرح میشود که هرچند در ایران نسبت به نایکی محبوبیت چندانی ندارد اما اختلاف فروش آن در سطح جهانی تنها 1میلیون دلار با جایگاه سوم یعنی گوچی بوده است. با توجه به این که گوچی یک برند لوکس و گران قیمت محسوب میشود و آدیداس نسبتا اقتصادی است، این میزان فروش را میتوان خیلی هم موفق دانست!

لویی ویتون ، جایگاه چهارم میان ابرقدرت های مد!

لویی ویتون با آن لوگوی معروف LV بسیار مورد پسند ایرانیان است. این برند نسبت به سال 2019 3 رتبه پیشرفت کرد و از جایگاه هفتم به جایگاه چهارم رسید. فروش آن 16میلیون دلار بوده است و با آدیداس و جایگاه سوم این لیست تنها چندهزاردلار فاصله داشت.

کیف لویی ویتون
کیف لویی ویتون

چند برند محبوب دیگر که در ایران هم همه ما آن ها را دوست داریم زارا ، شانل و H&M هستند. اینها با فاصله کمی در جایگاه های بعدی قرار دارند. جالب است بدانید H&M معمولا ساخت پاکستان و هند است، اما جای خودش را در میان محبوب ترین برندها پیدا کرده. البته در سال 2020 رتبه هفتم را دارد، اما در سال 2019 رتبه چهارم را داشت!

 

 

برند اچ‌اند‌ام تولید کننده شلوار جین و پیراهن های بسیار زیبایی است که دو مدل از آنها که در 2020 تولید کرد را در زیر میبینید:

 

برند H&M
برند H&M

 

برندهای اروپایی هرمس و دیور نیز در جایگاه های نهم و دهم هستند. اما در ته این لیست میتوانیم پرادا و آرمانی را پیدا کنیم. چه شد که این دو برند با وجود لاکچری بودنشان به کف لیست رسیدند؟ اینها در سال 2020 چندان محصولات دلچسبی تولید نکرده بودند. بنابراین عادی است که چنین اتفاقی بیوفتد! در زیر میتوانید یکی از محصولات آرمانی در 2020 را مشاهده کنید:

برند آرمانی
برند آرمانی
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «معروف ترین برندهای لباس دنیا را بشناسید!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره معروف ترین برندهای لباس دنیا را بشناسید! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.