زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیمارستان ایرانیان در خارج از کشور

بیمارستان ایرانیان در خارج از کشور

در بیمارستان ایرانیان خارج از کشور متخصصان زیادی در زمینه‌های مختلف وجود دارند تا هنگام بروز مشکلات درمانی بتوانند به هموطنان یاری برسانند.

بیمارستان‌های ایرانی در خارج از کشور برای گردشگران و مهاجران وجود دارد تا مردم ایران بتوانند در صورت نیاز به آن‌جا رجوع کرده و مشکلات درمانی خود را برطرف نمایند. بیمارستان‌های ایرانی خارج از کشور معمولا تمام خدمات پزشکی را شامل می‌شوند و همینطور پزشکات متخصصی در این بیمارستان‌ها حضور شبانه‌روزی دارند تا بتوانند در این امر خدمت‌رسانی کنند. در ادامه با آسمونی باشید و نام بیمارستان‌های ایرانی در خارج از کشور را ببینید.

بیمارستان ایرانیان دبی

بیمارستان ایرانیان در دبی

بیمارستان ایرانیان دبی (iranian Hospital) یکی از بیمارستان‌های مجهز درمانی در دبی است که امکانات زیادی در زمینه‌های جراحی و درمانی وجود دارد و خدمات اورژانسی و سرپایی را هم شامل می‌شود.

نام بیمارستان آدرس شماره تماس
بیمارستان ایرانیان دبی خیابان الوصل، جمیرا، روبروی برج العرب 0097143440250

 

بیمارستان ایرانیان ترکیه

بیمارستان ایرانیان در ترکیه

بیمارستان الیتیوم (Elitium) در ترکیه هم به بیمارستان ایرانیان در این کشور معروف است زیرا متخصصان ایرانی زیادی در این بیمارستان در زمینه‌های مختلف پزشکی حضور دارند.

نام بیمارستان آدرس شماره تماس
بیمارستان الیتیوم استانبول، منطقه اسنیورت 00902126050605

 

بیمارستان ایرانیان عراق

بیمارستان ایرانیان در عراق

بیمارستان امام علی (ع) در عراق می‌باشد. این بیمارستان برای خدمات درمانی زائران ایرانی و غیرایرانی احداث شده و کارهای پزشکی برای بیماری‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

نام بیمارستان آدرس شماره تماس
بیمارستان امام علی عراق، نجف -

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیمارستان ایرانیان در خارج از کشور» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیمارستان ایرانیان در خارج از کشور فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.