زمان مطالعه: 1 دقیقه
آشنایی با گوشی وان پلاس  10R

آشنایی با گوشی وان پلاس 10R

وان پلاس یکی از برندهای موفق تولیدکننده گوشی هوشمند بوده که هر سال محصول جدیدی برای ارائه دارد.

وان پلاس یکی از برندهای موفق تولیدکننده گوشی هوشمند بوده که هر سال محصول جدیدی برای ارائه دارد.

در این بین باید به وان پلاس 10R پرچمدار اشاره کرد که با طراحی خاص و مشخصات سخت افزاری قدرتمند عرضه شد. در ادامه بیشتر با محصول وان پلاس آشنا می شویم.

معرفی ویژگی های وان پلاس 10R

طراحی و ساخت

گوشی وان پلاس 10R دارای ابعاد 163 در 75 در 8.2 میلیمتر بوده و وزن 186 گرمی دارد. این تلفن هوشمند از فریم و بدنه پلاستیکی ساخته شده و طراحی منحصربفردی هم برای آن تدارک دیده شد.

در سوی دیگر باید به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و پورت USB-C اشاره داشت. این مدل دارای نمایشگر کم حاشیه بوده و عقب آن الگو طراحی راه راه هم تعبیه شد.

نمایشگر و باتری

این گوشی به صفحه نمایش 6.7 اینچی فلوید امولد 120 هرتز با وضوح FHD+ تعبیه شد که شامل پوشش گوریلاگلس 5 هم می شود. دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 80 وات دارد.

وان پلاس  10R

سخت افزار و دوربین

وان پلاس 10R به پردازنده دیمنسیتی 8100مکس مدیاتک مجهز است که در کنار 8 تا 12 گیگ رم و 128 تا 256 گیگ حافظه داخلی غیرقابل ارتقا قرار می گیرد. دستگاه دوربین واید 50 مگاپیکسل، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسل و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسل دارد. دوربین سلفی یک حسگر 16 مگاپیکسل است. دوربین عقب توانایی ضبط ویدئو 4کی داشته و دوربین جلو توانایی فیلمبرداری 1080 پیکسل.

نتیجه گیری

این گوشی یک میان رده حرفه ای بوده که از سخت افزار قدرتمندی بهره می برد و ویژگی های قابل توجه در آن تعبیه شد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آشنایی با گوشی وان پلاس 10R» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با گوشی وان پلاس 10R فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.