زمان مطالعه: 1 دقیقه
آشنایی با گوشی موتورولا Moto G71s

آشنایی با گوشی موتورولا Moto G71s

شرکت موتورولا یکی از برندهای موفق تولیدکننده گوشی بوده که این روزها مدل های متنوعی در بازار عرضه می کند.

شرکت موتورولا یکی از برندهای موفق تولیدکننده گوشی بوده که این روزها مدل های متنوعی در بازار عرضه می کند.

در این بین باید به میان رده موتورولا Moto G71s اشاره کنیم که شامل طراحی و مشخصات کلیدی قابل توجهی می شود. در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

معرفی ویژگی های موتورولا Moto G71s

طراحی و ساخت

این دستگاه دارای ابعاد 160 در 74 در 8 میلیمتر بوده و وزن 173 گرمی دارد. گوشی بدنه و فریم پلاستیکی شامل آن شده و به عنوان میان رده بدیهی است. محصول موتورولا مقاومتی در برابر پاشش آب داشته و جک هدفون هم شامل آن شد. در سوی دیگر باید به حسگر اثرانگشت جانبی و پورت USB-C اشاره کرد.

نمایشگر و باتری

گوشی موتورولا Moto G71s به صفحه نمایش 6.6 اینچی امولد با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز است. یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 33 واتی هم یافت می شود.

موتورولا Moto G71s

سخت افزار و دوربین

این گوشی به پردازنده Snapdragon 695 5G کوالکام مجهز شده که در کنار 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا قرار می گیرد. دوربین عقب سه حسگر واید 50 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل اولتراواید و ماکرو 2 مگاپیکسل است. دوربین سلفی نیز به عنوان حسگر 16 مگاپیکسل ظاهر می شود. هر دو دوربین عقب و جلو می توانند با وضوح 1080 پیکسل فیلمبرداری کنند.

نتیجه گیری

موتورولا محصولی خوش استایل و خوش قیمت ارائه کرده که ویژگی های مطلوبی ارائه می دهد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آشنایی با گوشی موتورولا Moto G71s» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با گوشی موتورولا Moto G71s فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.