زمان مطالعه: 1 دقیقه
آشنایی با گوشی سونی Xperia 1

آشنایی با گوشی سونی Xperia 1

سونی را می توان از برندهای بزرگ صنعت تلفن هوشمند دانست که در زمینه تولید حسگر دوربین گوشی هم فعال است.

سونی را می توان از برندهای بزرگ صنعت تلفن هوشمند دانست که در زمینه تولید حسگر دوربین گوشی هم فعال است.

یکی از محصولات این شرکت گوشی سونی Xperia 1 پرچمدار است که از طراحی پریمیومی و سخت افزار قدرتمند بهره می برد. در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

معرفی ویژگی های سونی Xperia 1

طراحی و ساخت

سونی Xperia 1 دارای ابعاد 167 در 72 در 8.2 میلیمتر است. وزن آن به 178 گرم می رسد و از متریالی چون فلز و شیشه در ساخت آن بهره گرفته شد. این دستگاه استاندارد IP68 داشته که آن را به گوشی ضدآب تبدیل می کند. تلفن هوشمند سونی دارای پورت USB-C بوده و جک هدفون هم شامل آن شد. در سوی دیگر باید به حسگر اثرانگشت جانبی و جک هدفون هم اشاره کنیم. نمایشگر کم حاشیه و ماژول دوربین عمودی سه گانه در عقب این مدل تعبیه شد.

نمایشگر و باتری

این گوشی به صفحه نمایش 6.5 اینچی اولد 3840 در 1644 پیکسل مجهز بوده که می تواند وضوح و رنگ ها را با کیفیت اجرا کند. باتری این تلفن هوشمند 3330 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ 18 واتی است.

سونی Xperia 1

سخت افزار و دوربین

اکسپریا 1 پرچمداری با پردازنده اسنپدراگون 855 بوده که در کنار 6 گیگ رم و 64 تا 128 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا قرار می گیرد. دستگاه سه حسگر 12 مگاپیکسل در عقب داشته که باید به حسگر اولتراواید، تله فوتو و واید اشاره کنیم. دوربین سلفی یک حسگر 8 مگاپیکسل بوده و توانایی فیلمبرداری 1080 پیکسل دارد. دوربین عقب هم می تواند با وضوح 4کی فیلمبرداری کند.

نتیجه گیری

اکسپریا 1 یک پرچمدار خوش استایل و جذاب بوده که با قیمتی ایده آل به فروش می رسد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آشنایی با گوشی سونی Xperia 1» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با گوشی سونی Xperia 1 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.