زمان مطالعه: 1 دقیقه
آشنایی با گوشی ایسوس ROG Phone 6D

آشنایی با گوشی ایسوس ROG Phone 6D

ایسوس اگرچه به عنوان یک تولیدکننده به نام کامپیوتر و لپ تاپ شناخته می شود، در صنعت گوشی هم دستی دارد.

ایسوس اگرچه به عنوان یک تولیدکننده به نام کامپیوتر و لپ تاپ شناخته می شود، در صنعت گوشی هم دستی دارد.

یکی از محصولات این برند تایوانی گوشی ایسوس ROG Phone 6D است. مدلی گیمینگ و پرچمدار که طراحی هیجان انگیز و سخت افزار قدرتمندی دارد.

در ادامه بیشتر به ایسوس ROG Phone 6D خواهیم پرداخت.

معرفی ویژگی های ایسوس ROG Phone 6D

طراحی و ساخت

ایسوس ROG Phone 6D دارای ابعاد 173 در 77 در 10 میلیمتر است و وزن 239 گرمی دارد. بدنه شامل فریم آلومینیومی و بدنه شیشه‌ای شده که شامل نمایشگر نسبتا کم حاشیه و طراحی دوربین افقی می شود. ظاهر این مدل هیجان انگیز بوده زیرا با نور RGB همراه است و حالتی گیمینگ پیدا کرد.

نمایشگر و باتری

این مدل به نمایشگر 6.78 اینچی امولد با نرخ نوسازی 165 هرتز مجهز است که وضوح FHD+ داشته و شدت روشنایی 1200 نیت ارائه می‌دهد. در سوی دیگر پوشش گوریلاگلس ویکتوس برای دوام بالاتر دارد. این گوشی به باتری 6000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 66 وات مجهز شد.

ایسوس ROG Phone 6D

سخت افزار و دوربین

محصول ایسوس دارای پردازنده Dimensity 9000+ مدیاتک بوده که در کنار 12 تا 16 گیگ رم و 256 تا 512 گیگ حافظه داخلی غیرقابل ارتقا قرار می گیرد. این گوشی دارای دوربین واید 50 مگاپیکسل، دوربین اولتراواید 13 مگاپیکسل و ماکرو 5 مگاپیکسل است. یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسل هم تدارک دیده شد. دوربین عقب توانایی فیلمبرداری 8کی هم دارد.

نتیجه گیری

ایسوس یک مدل شاهکار ارائه داده تا گیمرها نهایت قدرت سخت افزاری را بچشند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آشنایی با گوشی ایسوس ROG Phone 6D» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با گوشی ایسوس ROG Phone 6D فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.