زمان مطالعه: 6 دقیقه
دفتر مهاجرتی | بهترین موسسه مهاجرتی

دفتر مهاجرتی | بهترین موسسه مهاجرتی

موسسه مهاجرتی شرکتی است که به طور قانونی در زمینه مهاجرت به خارج از ایران فعالیت می‌کند.

امروزه تمایل به مهاجرت در ایران و سایر کشورها بسیار افزایش یافته در همین راستا انتخاب شرکت مهاجرتی درست امری مهم است چرا که اگر انتخاب درستی نداشته باشید متحمل ضرر و زیان بسیاری میشوید و همین طور چون در بحث مهاجرت زمان مطرح است شما زمان خود را نیز از دست خواهید داد و دچار مشکل خواهید شد.
در ادامه مطلب قصد داریم تمامی آنچه در انتخاب شرکتهای مهاجرتی قابل توجه و مهم است را بیان کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

موسسه مهاجرتی چیست؟

موسسه مهاجرتی شرکتی است که به طور قانونی در زمینه مهاجرت به خارج از ایران فعالیت می‌کند.
وکلا و کارکنان موسسه های مهاجرتی با تجربه و شناختی که از قوانین مهاجرتی دارند بهترین راهکار برای مهاجرت و روند دریافت ویزا را به شما میدهند و شما با کمک این شرکت ها میتوانید ویزای خود را سریع تر دریافت کنید. آنها با موانع احتمالی سر راه شما آشنا هستند و همچنین روند کارهای سفارت و مصاحبه را میدانند, مدارک شمارا بررسی میکنند. در کل شرکت مهاجرتی شرکتی است که راه دریافت ویزا و مهاجرت را برای شما تقریبا نصف میکند.
اما شناخت بهترین شرکت مهاجرتی بسیار مهم است چرا که همینطور که در قبل اشاره شد شرکت نادرست میتواند شما را متحمل ضرر های جبران ناپذیری کند.

خدمات شرکت های مهاجرتی چیست؟

دریافت ویزای توریستی

از ساده ترین نوع ویزاها ویزای توریستی میباشد که نوعی ویزای کوتاه مدت و غیر مهاجرتی است که دریافت آن به نسبت سایز ویزاها راحت تر است چرا که شخص قصد اقامت کوتاه مدت را در کشور مد نظر دارد و بیشترین چیزی که در این نوع ویزا توسط مقامات کنسولگری بررسی میشود, اولا منابع مالی شخص به منظور اثبات تمکن مالی و ثانیا مسئله ای که بسیار حائز اهمیت است این میباشد که شخص اثبات کند بعد از پایان سفر خود و پایان ویزا قصد بازگشت به کشور خود را دارد.
چرا که یکی از راه های مهاجرتی دریافت ویزای توریستی یک کشور و تبدیل آن ویزا به ویزاهای دیگر مانند کاری و ازدواج و ... است. پس این نکته که شما اثبات کنید وابستگی کشور خود دارید,بسیار اهمیت دارد.
همچنین از آنجایی که هر کشور قوانین مهاجرتی خود را دارد یک شرکت مهاجرتی با شناختی که از قوانین مهاجرتی هر کشور دارد,راهنمای شما خواهد بود. انتخاب موسسه مهاجرتی برتر و تنظیم پلن سفر مناسب,شانس شما را برای دریافت ویزای توریستی افزایش میدهد.

مهاجرت با ویزای تحصیلی

یکی از انواع ویزاهای بلند مدت ویزای تحصیلی میباشد که پیچیدگی بیشتری نسبت به ویزای توریستی دارد.
انتخاب کشور مد نظر برای مهاجرت,شناخت قوانین تحصیلی آن کشور,انتخاب بهترین مدرسه,کالج یا دانشگاه برای ادامه تحصیل,اقدام برای آن موسسه آموزشی و ارسال مدارک تحصیلی و زبان, پرداخت شهریه و گرفتن وقت سفارت و تمامی امور مربوط به ویزای تحصیلی آنقدر پیچیده است که انجام آن بدون کمک یک شرکت مهاجرتی تقریبا غیر ممکن است.
ویژگی های بهترین شرکت مهاجرتی که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت,به شما کمک خواهد کرد تا بهترین شرکت را برای انجام امور مهاجرت خود و دریافت ویزای تحصیلی انتخاب کنید.

مهاجرت با ویزای کاری

این نوع ویزا ممکن است به دو حالت ویزای کاری مهاجرتی و ویزای کاری غیرمهاجرتی صادر شود هر کشور بر اساس قوانین خود, انواع ویزای کاری را ارائه میدهد.
در اکثر ویزاهای کاری دریافت جاب آفر از یک کارفرما در آن کشور لازمه ادامه امور است , شخص متقاضی مهاجرت میتواند این جاب آفر را خود پیدا کند و یا دریافت جاب آفر را به یک موسسه مهاجرتی واگذار کند. جاب آفر باید معتبر باشد و کارفرما باید اثبات کند به این شخص برای استخدام نیاز دارد.انتخاب شرکت مهاجرتی معتبر به شما در یافتن جاب آفر مناسب نیز کمک خواهد کرد.
در نوع ویزاهای کاری موقتی شخص بصورت موقت و قراردادی برای مدتی در کشور مورد نظرش کار میکند. این فعالیت نیز میتواند بصورت پروژه ای باشد اما نکته ای که حائز اهمیت است همانطور که در بخش ویزای توریستی بیان شد, ویزاهای از نوع موقت و غیر مهاجرتی قابل تبدیل به ویزای مهاجرتی و دائمی نیز هستند.

مهاجرت با ویزای خانوادگی و ازدواج

نوع دیگری از ویزا,ویزای خانوادگی و ازدواج است در نوع خانوادگی برخی کشورها مانند آمریکا به افراد این امکان را میدهند که برای مهاجرت افراد خانواده درجه اول خود مثل پدر و مادر,خواهر و برادر,همسر و فرزند نیز درخواست بدهند و این افراد با طی کردن فرآیند مهاجرتی خود و شرکت در مصاحبه و موفقیت در آن میتوانند ویزا و اقامت خود را بگیرند.
همچنین ویزای ازدواج این امکان را به شخصی که ساکن کشوری دیگر است(فرد خارجی یا دارای اقامت)میدهد که در صورت ازدواج با شخصی خارج از آن کشور همسر خود را به خاک آن کشور آورده و فرد خارجی ویزای ازدواج دریافت میکند.

مهاجرت با ویزای سرمایه گذاری

دراین نوع از ویزا,فرد با خرید ملک,ایجاد اشتغال,ثبت شرکت و اموری مانند این اقامت خود را دریافت کند. نوع سرمایه گذاری در هر کشور بر اساس قوانین آن کشور متفاوت میباشد.
شرکت مهاجرتی معتبر با اطلاعات کافی از قوانین هر کشور راه سرمایه گذاری در هر کشور را به شما گفته و شمارا در این امر مهم راهنمایی میکند. این ویزا جزو ویزاهای مطمئن میباشد اما بسیار مهم است که آن را به مناسب ترین فرد برای انجامش بسپارید.



نکته ای که لازم است بیان شود این است ,که هر کشوری با توجه به قوانین خود ویزاهای مختلفی را برای مهاجرت ارائه میدهد برای انتخاب بهترین ویزا لازم است از طریق شرکت و موسسه ای معتبر که تجربه کافی در زمینه پرونده های مهاجرتی دارد اقدام نمایید.
شناخت این موارد به شما کمک خواهد کرد اولین قدم مهاجرتی خود را بدرستی بردارید. در ادامه مطلب به بررسی ویژگی های لازم برای یک شرکت و وکیل مهاجرتی پرداخته ایم امید بر این است شما با بررسی تمامی موارد ذکر شده بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

ویژگی‌ دفتر مهاجرت خوب

یک دفتر مهاجرتی خوب در ابتدا باید مجوز های لازم را داشته باشد و کاملا قانونی باشد پس به این نکته قبل از هر چیزی دقت کنید . یک دفتر مهاجرتی خوب علاوه سرعت ، نظم ، پاسخگویی و خوش برخوردی باید ویژگی های زیر را نیز دارا باشد :

  1. داشتن وکیل دادگستری آگاه و باتجربه و قابل اعتماد
  2. مشاوره و ارائه توضیحات به صورت واقع‌بینانه
  3. امکان مشاوره هم به صورت تلفنی و هم حضوری
  4. تجربه و تخصص کافی
  5. عدم ارجاع فرد به موسسات دیگر
  6. انجام تمامی مراحل مهاجرت توسط خود دفترپ
  7. صادق و روراست باشند

خدمات دفاتر مهاجرت

خدمات دفاتر مهاجرت
خدمات دفاتر مهاجرت

همه دفتر های مهاجرتی یک سری خدمات را با کیفیت و قیمت های مختلف ارائه می دهند ، چندی از مهم ترین آنها را در زیر مشاهده می کنیم:

  1. کمک در گرفتن اقامت 
  2. کمک در مهاجرت به کشور های اروپایی و کانادا به روش های مختلف
  3. ارائه خدمات در زمینه پذیرش تحصیلی
  4. اخذ ویزای آمریکا، کانادا ، آلمان ، اتریش و انگلستان و ... از نوع توریستی
  5. خدمات مهاجرتی در زمینه سرمایه گذاری
  6. خدمات مهاجرتی در زمینه کاری
  7. مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  8. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به صورت مشترک
  9. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در صندوق دولتی

هزینه خدمات دفاتر مهاجرتی

دفتر مهاجرتی
دفتر مهاجرتی

تعرفه های دفاتر خدمات مهاجرتی با توجه به درخواست شما تغییر میکند و شیوه محاسبه آن به این صورت است که در حدود 10 الی 20 درصد کل هزینه را به صورت پیش پرداخت دریافت می کنند و بقیه مبلغ را بعد از اتمام کار دریافت میکنند. شما میتوانید برای آگاهی بیشتر از نرخ دفاتر مهاجرتی به شایت های این دفاتر مراجعه کنید و علاوه بر مشاهده شرایط و قوانین از هزینه دقیق نیز آگاه شوید.  

بهترین شرکت مهاجرتی

یکی دیگر از ویژگی‌های دفاتر مهاجرتی خوب داشتن کارشناسانی است که بتوانند به شما در مورد راحت‌ترین راه مهاجرت به کشور مورد نظر، مشاوره دهند. برای مثال یکی از راحت‌ترین راه‌های مهاجرت به آمریکا شرکت در برنامه لاتاری است. یکی  از قدیمی ترین شرکت در خدمات مهاجرتی مجموعه کارت سبز می باشد که چندین سال در زمینه مهاجرت فعالیت دارد در ادامه آدرس و شماره تماس این مجموعه خدمت شما عزیزان اعلام خواهد شد.

آدرس تهران، اتوبان همت غرب، شهرک گلستان، بلوار کوهک، مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر، برج A شمالی، طبقه 11، واحد 1
شماره تماس 021-49374
سایت
https://cartesabz.net
ایمیل info@cartesabz.net
ساعت کاری همه روزه از 9 صبح الی 17 می باشد (پنجشنبه ها تا 13، بجز تعطیلات رسمی)
نظر خود را درباره «دفتر مهاجرتی | بهترین موسسه مهاجرتی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دفتر مهاجرتی | بهترین موسسه مهاجرتی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.