هانس زیمر موسیقیدان و آهنگساز آلمانی است که در 12 سپتامبر 1957 چشم به جهان گشود.

زیمر برای فیلم کریستوفر نولان آهنگسازی کرد و قطعا تاثیر زیادی بر بیننده و مخاطب خود گذاشت. در فیلم تلقین با بازی لئوناردو دیکپریو نیز قطعاتی ساخت که هرگز فراموش نمیشوند. وی همچنین با همکاری لیزا جرارد موسیقی فیلم گلادیاتور را ساخت. هانس زیمر برای این فیلم برنده جایزه گلدن گلوب و نامزد اسکار شد. و همچنین برای سریال محبوب سیمپسون ها ، شرلوک هلمز ، بازی ندای وظیفه ، رنگو ، جیمز باند ، دزدان دریایی کارائیب ، بازی فیفا ، واندرومن ، مستند زمین 2 ، 12 سال بردگی و بسیاری از فیلم ها و بازی ها و مستند های دیگر نیز آهنگسازی کرده است.

هانس زیمر با تلفیق اصوات مدرن الکترونیکی و سازهای ارکستر سمفونیک جهانی تازه در موسیقی به وجود آورده و به همین خاطر نیز چهار جایزه گرمی، دو جایزه گلدن گلوب و یک جایزه اسکار برنده شد. همچنین بسیاری از روزنامه ها نیز از وی به عنوان یکی از 100 نوابغ زنده جهان یاد کرده اند.

وی صاحب یک فرزند به نام زویی از همسر اولش است. پس از طلاق از همسر اولش، از همسر کنونی خود صاحب 3 فرزند دیگر نیز هست که در آوریل 2020 از او نیز جدا شد.

وی آهنگساز سرپرست برای کارتون های شرکت دریم ورکز است. موسیقی را با یک پیانو قدیمی در خانه خودشان در فرانکفورت از کودکی شروع کرد و همیشه نسبت به انضباطی بودن کلاس های خصوصی اش معترض بود! وی از 8 مدرسه مختلف اخراج شد و بعد نیز به یک بند موسیقی پیوست. خودآموزی و ابداع در موسیقی را ترجیح میداد و معتقد بوده و هست که کامپیوترها زندگی بشر را خیلی خوب تغییر داده اند. وی در نوجوانی به مدرسه ای در سوییس و سپس مدرسه ای دیگر در لندن پیوست.

جوانی هانس زیمر
جوانی هانس زیمر

در مصاحبه ای در سال 1999 زیمر اذعان داشت که یهودی است و مادرش از جنگ جهانی دوم با فرار از آلمان به انگلستان جان سالم به در برده. او به طرز جالبی به آهنگساز بودن مادرش و مهندس بودن پدرش نیز اشاره کرد، و اینکه چگونه به هردو آن حرفه ها میپردازد.

نظر خود را درباره «هانس زیمر ، ذهن خلاق پشت تاثیر موسیقیایی فیلم هایی مانند اینتراستلار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره هانس زیمر ، ذهن خلاق پشت تاثیر موسیقیایی فیلم هایی مانند اینتراستلار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.