زمان مطالعه: 1 دقیقه
سریال دل، یک عاشقانه ی محبوب

سریال دل، یک عاشقانه ی محبوب

رستا و آرش که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن رقیبی قدیمی در شب عروسی ماجراهایی پیش می ‌آید.

یکی از پرطرفدار ترین سریال های این روزها سریال دل می باشد که داستانی عاشقانه از یک جدایی است. با آسمونی در معرفی سریال دل همراه باشید.

 

 سریال درام و عاشقانه "دل" به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1397 تولید شده است و درست یک سال بعد، در تاریخ  1398/09/13 پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد. سریال «دل» در 72 ساعت ابتدایی انتشارش، رکورد تماشای آنلاین را شکست و با ثبت 13 میلیون و 440 هزار دقیقه، عنوان پرمخاطب‌ترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی در سه روز اول انتشار را از ان خود کرده است.

داستان سریال دل: رستا و آرش که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن رقیبی قدیمی در شب عروسی ماجراهایی پیش می ‌آید. در این سریال افراد زیادی مورد برای حل یک مشکل تلاش می کنند ولی در نهایت این مسئله تنها با یک تصویر گنگ برملا می شود.

بازیگران سریال دل: حامد بهداد، بیژن امکانیان، سعید راد، کوروش تهامی، مهراوه شریفی نیا، ساره بیات، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، لیلا زارع، یکتا ناصر، بهرام افشاری و ...

یکی از نکات برجسته کار های منوچهر هادی تیتراژ و موسیقی خوب فیلم هایش بوده است. شهاب مظفری و رضا بهرام قطعاتی را برای این سریال خوانده اند. به طور کلی سریال دل درباره روابط بین افراد است و یک سریال اکشن و حادثه‌ای نیست که ریتم تند داشته باشد. داستان ها و شخصیت پردازی ها به اقتضای قصه اتفاق می‌افتد و این قصه درباره به هم خوردن یک عروسی است و پایه داستان هم به همین شکل است. 

اگر شما هم از مخاطبان این سریال هستید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سریال دل، یک عاشقانه ی محبوب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سریال دل، یک عاشقانه ی محبوب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.