زمان مطالعه: 1 دقیقه
بررسی سرعت اینترنت

بررسی سرعت اینترنت

در این بخش با معرفی روش های بررسی و تست سرعت اینترنت در خدمت شما هستیم.

تست سرعت اینترنت چیست؟

دسترسی به اینترنت یکی از ضروریات زندگی مدرن است.سازمان ملل اینترنت را به‌عنوان بخشی از حقوق بشر مشخص کرده است.تست سرعت اینترنت بهترین روش برای بررسی درست از میزان سرعت کنونی اینترنت می باشد.ما در این بخش از آسمونی با معرفی بهترین سایت های تست سرعت اینترنت در خدمت شما هستیم.

بهترین سایت های تست سرعت اینترنت

1- سایت SpeedSmart
سایت https://speedsmart.net/  یکی از قوی ترین سرویس‌های آنلاین برای تست سرعت اینترنت می باشد. محیط کاربری این سایت بسیار ساده و مفید می باشد.

2- سایت speedtest
یکی از بهترین گزینه ها در بین سایت های بررسی  سرعت اینترنت سایت https://www.speedtest.net/ است. یکی از ابزار‌های قدرتمند برای تست سرعت و سنجش سرعت اینترنت در وب است.

3- سایت Fast.com
یکی دیگر از سیات های تست سرعت اینترنت سایت https://fast.com/  می باشد. این سایت دارای محیط کاربری بسیار ساده‌ می باشد تا کاربران بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. مزیت اصلی استفاده از این سایت این است که مالک این سایت شرکت نتفلیکس است.

4- سایت InternetHealthTest
http://internethealthtest.org/ از بهترین و سایت‌هایی است با رابط کاربری ساده و آسان به محض ورود با پاپ‌آپ از کاربر می‌خواهد، تست سرعت اینترنت را آغاز کند.

5- سایت SpeedCheck
سایت ایرانی و بسیار ساده و سریع برای تست سرعت اینترنت می باشد سایت http://speedcheck.ir این سایت از 2 سرور اینترنت را تست می‌کند. با ورود به این سایت 2 گزینه در مقابل شما می باشد. تست فوری و تست دقیق که می توانید نحوه انجام تست را خودتان انتخاب کنید.

6- سایت M-Lab Internet Speed Test
سایت https://speed.measurementlab.net/ یک تست سنجش سرعت اینترنت M-Lab متن باز می باشد که توسط تعدادی از دانشمندان کامپیوتر و محققان و با حمایت گوگل توسعه‌ داده شده است.

7- سایت Testmy.net
سایت https://testmy.net/ سرعت اینترنت شما را به طور کامل بر روی HTML5 و PHP اجرا می کند و تست سرعت دقیقی به کاربر ارائه می دهد.

نظر خود را درباره «بررسی سرعت اینترنت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بررسی سرعت اینترنت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.