زمان مطالعه: 1 دقیقه
بندر ساحلی زیباکنار

بندر ساحلی زیباکنار

بندر ساحلی زیباکنار را حتما می شناسید. منطقه ای بی نظیر که زیبایی آن در جهان زبانزد است. آسمونی در این بخش به...

بندر ساحلی زیباکنار را حتما می شناسید. منطقه ای بی نظیر که زیبایی آن در جهان زبانزد است. آسمونی در این بخش به معرفی بندر ساحلی زیباکنار می پردازد. همچنین در پایان این مقاله عکس های زیبایی از بندر ساحلی زیباکنار را آماده کرده ایم که دعوت می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید. معرفی بندر ساحلی زیباکنار بندر ساحلی زیباکنار: دسترسی از سمت جنوب از جاده تهران به رشت -> خمام -> منطقه آزاد انزلی -> ساحل زیباکنار بندر ساحلی زیباکنار: از سمت شرق، مازندران -> لنگرود -> آستانه -> ساحل زیباکنار بندر ساحلی زیباکنار: از سمت غرب، تبریز و اردبیل -> آستارا یا خلخال -> انزلی -> ساحل زیباکنار همان طور که می بینید این کناره ی ساحلی و زیبا دارای موقعیت مکانی خوب و دسترسی آسان از هر جهت جغرافیایی می باشد.

بندر ساحلی زیباکنار
بندر ساحلی زیباکنار

بندر ساحلی زیباکنار: معرفی نوار ساحلی زیباکنار در گیلان بندر ساحلی زیباکنار در فاصله 30 کیلومتری از مرکز بندر انزلی، واقع شده و به عنوان شاه راه تجاری و نزدیکترین ناحیه به منطقه آزاد کاسپین می باشد که همواره در حال توسعه و پیشرفت است و پروژه هایی بزرگ و چشمگیر در دست احداث با حضور سرمایه گذاران ایرانی و خارجی درحال اجرا دارد. همچنین دسترسی آسان به بازار های منطقه آزاد لذت خرید آسان با تنوع بالا و قیمت های مناسب منطقه آزاد از دیگر مزایای آن می باشد. مردمان فرهیخته گیلانی به صمیمیت، مهمان نوازی و دست و دلبازی شهره خاص و عام بوده که همین امر موجب رضایت خاطر هرچه بیشتر شما از اقامتتان در این منطقه می باشد و اقامتی دلپذیر و خاطراتی زیبا برای شما به همراه خواهد داشت. رودخانه سپیدرود، تالاب بوجاق کیاشهر، اسکله زیبای انزلی، مراکز خرید و تجاری بزرگ کاسپین، تالاب ها و مجتمع های بزرگ تفریحی و رفاهی فراوان فقط بخشی از دیدنی های زیباکنار بوده که همگی در فاصله چند دقیقه ای با دسترسی آسان می توانند اوقات مفرح و خوشی را برای گذراندن ایام شما، خانواده و دوستانتان را فراهم کند.

نظر خود را درباره «بندر ساحلی زیباکنار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بندر ساحلی زیباکنار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.