زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی زیبا کرمعلی

بیوگرافی زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری است. او در این فیلم بازی قابل توجهی از خود نشان داد.
استایل عجیب زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری در جشنواره فیلم فجر + بیوگرافی
زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی (Ziba Karamali) بازیگر فیلم لاتاری است. با آسمونی همراه باشید.

ziba-karamali
پوشش زیبا کرمعلی در جشنواره فیلم فجر 1397
استایل عجیب زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری در جشنواره فیلم فجر + بیوگرافی
استایل عجیب زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری در جشنواره فیلم فجر + بیوگرافی

بیوگرافی زیبا کرمعلی : زیبا کرمعلی متولد 12 آذر 1375 در شهر کرج گذراند، تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک و پیش دانشگاهی تغییر رشته داد و در هنرستان گوهر ناحیه 3 کرج در رشته هنر تحصیل کرد . وی رتبه 8 کنکور سراسری در رشته هنر را کسب کرده است.

ziba-karamali
زیبا کرمعلی و ساعد سهیلی در فیلم لاتاری

 

سال 95 عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنر حضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضو ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند . محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کند به این صورت او بعنوان بازیگر در فیلم لاتاری بدون هیچ تجربه ای انتخاب می شود  . زیبا کرمعلی درحالی تصمیم به بازی گرفته بود که نه در تئاتر و نه در سینما هیچ تجربه بازی نداشت . می گوید من تمرین های بازیگری را از صفر بازیگری ، حتی فن بیان را با ابراهیم امینی فیلمنامه نویس فیلم شروع کردم تا بتوانم بازی قابل قبولی ارائه بدم.

استایل عجیب زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری در جشنواره فیلم فجر + بیوگرافی
زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری

ماجرای فیلم لاتاری : لاتاری فیلمی با کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال 1396 است. امیرعلی(ساعد سهیلی) و نوشین(زیبا کرمعلی) دو جوان بیست و یکی دوساله قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده‌ها چندان موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده‌اند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب کنند. آن دو یک رؤیای مشترک دارند؛ برنده شدن در لاتاری و دریافت دبی می‌رود. پس از مدتی امیرعلی خبر دار می‌شود نوشین خودکشی کرده و او برای پی بردن به راز خودکشی به دبی می‌رود و می‌فهمد نوشین گرفتار باندهای قاچاق جنسی شده بود .

ziba-karamali
نشست خبری زیبا کرمعلی

صحبت های زیبا کرمعلی : می خواهم روزی برسد که ناگفته ها در سینما و رسانه به تصویر کشیده شوند . ناگفته هایی مثل تاریخ پر افتخار ایران که هرگز آنطور که باید به آن پرداخته نشده و گذشته ای که گم شده است و اینکه روزی بتوانم کتابی که نوشته ام به تصویر بکشم. علاقه مند شدن من به حوزه سینما به سن 12 سالگی باز می گردد. در آن سالها من به صورت جدی شروع به نگارش برای نشریه مدرسه کردم و داستان های کوتاه و بلند می نوشتم و حتی وبلاگ هم داشتم. برای خودم کاملاً جدی بود اما هنوز به اندازه کافی جسارت و شجاعت نداشتم که دامنه مخاطبان نوشته هایم را گسترده تر کنم. حتی داخل وبلاگم با نام مستعار مطلب می نوشتم. البته در زمانی دوستی بود که به شدت من را برای نشر نوشته هایم تشویق کرد اما احساس کردم هنوز زود است. هنوز هم تک تک نوشته هایم را نگه داشته ام که مهمترین آن شاید زمانی است که سالهای زیادی از زندگی ام را صرف آن کرده ام و منتظرم زمانش برسد تا آن را آماده نشر کنم. به غیر از آن، نوشتن از همه چیز تبدیل به عادت شده بود تا زمانی که دریافتم صفحه کاغذ تخیلات مرا ارضا نمی کند و لازم است تمام این نوشته ها بصری شوند! سینما شوند! و تقریبا 13 سالگی بود که مصمم شدم سینما را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کنم. دوست داشتم امکانی بود تا بتوانم رشته سینما را برای مقطع هنرستان انتخاب کنم که در آن زمان در شهر کرج این رشته برای دختران ارائه نمی شد و از آنجا که کیفیت تحصیل و آموزش در سایر هنرستان ها به شدت ضعیف بود، برای دستیابی به نتیجه بهتر در کنکور هنر تصمیم گرفتم از رشته های نظری یکی را انتخاب کنم که نهایتاً انتخابم ریاضی بود و دیپلم من ریاضی شد و پیش دانشگاهی را در رشته هنر گذراندم. البته که اگر به عقب برمی گشتم به جای ریاضی، علوم انسانی را برای دیپلم انتخاب می کردم. چرا که امروز بیشتر از ریاضی به کارم می آمد. از همان اول برنامه ام ادامه تحصیل در رشته کارگردانی سینما در دانشگاه هنر بود. به من گفته بودند برای ورود به سینما تئاتر لازم است رتبه زیر 100 داشته باشید که البته بعداً فهمیدم رتبه بسیار بهتری نیاز است! و طبیعتا تمام برنامه ریزی ها و هدفم کسب بهترین رتبه برای ورود به دانشگاه مورد علاقه ام بود و موفق شدم .

استایل عجیب زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری در جشنواره فیلم فجر + بیوگرافی
زیبا کرمعلی و بازیگران فیلم لاتاری
استایل عجیب زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری در جشنواره فیلم فجر + بیوگرافی
فتوشات زیبا کرمعلی
ziba-karamali
استایل زیبا کرمعلی
استایل عجیب زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری در جشنواره فیلم فجر + بیوگرافی
عکس زیبا کرمعلی

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی زیبا کرمعلی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی زیبا کرمعلی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.