15 نظر
مطالعه: 2 دقیقه
ژینا کلانتری و ماجرای وی با شادمهر عقیلی + عکس

ژینا کلانتری و ماجرای وی با شادمهر عقیلی + عکس

شادمهر عقیلی قبل از رفتن از ایران با دختری به نام ژینا کلانتری نامزد بوده و گویا بنابر دلایلی داستان آن ها به جدایی کشیده شد.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

شادمهر عقیلی از خوانندگان معروف پاپ است که بعد از مهاجرت از ایران، برای زندگی به لس آنجلس رفت. شادمهر عقیلی قبل از رفتن از ایران با دختری به نام ژینا کلانتری نامزد بوده و به دلایلی این نامزدی به هم خورده است.

ژینا کلانتری کیست؟

ژینا کلانتری
ژینا کلانتری

شاید شما هم عکس و فیلم شادمهر عقیلی را با ژینا کلانتری دیده باشید که ظاهراً مربوط به جشن تولد شادمهر بوده است. گفته شده شادمهر آهنگ ژینا گل من را برای این دختر خوانده است. ژینا در حال حاضر یک پسر نوجوان دارد و بعد از جدایی از همسرش مدتی در خارج از کشور با پسرش زندگی کرده است. همسر ژینا کلانتری را کسی نمی‌شناسد. البته گفته شده که او دوباره ازدواج کرده است.

شادمهر عقیلی هم با یک دختر فیلیپینی الاصل به نام میامسا ازدواج کرده و یک فرزند دختر به نام ملینا دارد. میامسا دختر فلیپینی الاصل اما متولد سن‌دیه‌گو ایالت کالیفرنیا است. او فارغ‌التحصیل رشته طراحی صحنه تئاتر از دانشگاه سن‌دیه‌گو و علاقمند به طراحی جواهرات است.

مصاحبه بهزاد بلور با شادمهر عقیلی در مورد عکس با ژینا

  • بهزاد بلور
    شادمهر، عکس‌های زیادی از جشن تولدت در اینترنت پخش شده و یک ویدیوی کوتاه. من بعضی‌هایش را دیده‌ام، به نظر می‌آید که تولدت بوده. بچه‌ها می‌پرسند این‌ها مال چه وقتی است و خودت اجازه پخشش را دادی؟
  • شادمهر
    حدود سه - چهار سال پیش قبل از اینکه از ایران خارج بشوم، یک دختر خانمی که طرفدار کارهایم بود یک جشن تولد برایم ترتیب داد و خودم را دعوت کرد. آنجا عکس گرفتیم و ویدیو گرفتیم ولی قرار نبود که این‌ها برای همه پخش بشود. کسی هم از من اجازه‌ای نخواست. حالا هم که مسئله‌ای نیست، یعنی مسئله مهمی نیست.

شرح ماجرا از زبان دوستان، آشنایان و رسانه ها

شادمهر عقیلی در زندگی شخصی خود گاهی وقت‌ها در ایران با دوستانش به شمال کشور می‌رفت. دوست دخترش ٰٰ(ژینا کلانتری) را عاشقانه دوست داشت و قرار ازدواج با او را داشت. بعضی‌ها عقیده بر این داشتند که شادمهر و ژینا نامزد هستند. حلقه دست ژینا هم این شایعه را از حالت شایعه خارج می‌کرد. نام اصلی آهنگ ژینا گل من نیز در ابتدا گل من بود. خود شادمهر در مورد نام این آهنگ گفته است:

به دنبال یک اسم خاص می‌گشتم که بجای گل من باشه و کسی از این اسم هم استفاده نکرده باشه و اسمی زیباتر از ژینا به ذهنم نرسید!

بعد از خروج از ایران با وجود فیلم تولد و فیلم شب رفتن و بارها دیده شدن،شادمهر با ژینا در انجمن شعر و انجمن سینما همراه بود چون خود ژینا هم یک بازیگر بود.

وقتی که شادمهر برای گرفتن مجوز در ایران راه به جایی نبرد به کشور خارجی رفت و با ژینا قرار گذاشت که بعد از برگشتش به ایران او را هم با خود به همان لس آنجلس ببرد. شب رفتن شادمهر، ژینا برایش یک جشن تولد گرفت که این جشن فیلمش هم موجود هست و بعد از پخش آلبوم شادمهر و برگشتش بعد از پنج ماه به ایران، شادمهر با صحنه ناگواری مواجه شد.

ژینا کلانتری
ژینا کلانتری

او دید که ژینا با پسری که شوهر ژینا بود قدم می‌زند. شادمهر سپس دوباره به لس‌آنجلس برگشت و ترانه خیالی نیست را برای او خواند و حالا هم هر ترانه از نامردی و بی وفایی و خیانت می خواند مشکوک به این است که برای ژینا می‌خواند تا او را سرزنش کند.

تصاویر ژینا کلانتری 

ژینا کلانتری
ژینا کلانتری 
ژینا کلانتری
ژینا کلانتری 
ژینا کلانتری و شادمهر
ژینا کلانتری و شادمهر
ژینا کلانتری
ژینا کلانتری

 

نظر خود را درباره «ژینا کلانتری و ماجرای وی با شادمهر عقیلی + عکس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ژینا کلانتری و ماجرای وی با شادمهر عقیلی + عکس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.