زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی ژیلا امیرشاهی

بیوگرافی ژیلا امیرشاهی

ژیلا امیرشاهی که با اجرای برنامه به خانه بر می گردیم در صدا و سیما مطرح شده بود، اخیرا به کانادا مهاجرت کرده است.

ژیلا امیرشاهی یکی از مجریان با سابقه تلویزیون است که اجرای برنامه به خانه بر می گردیم را در صدا و سیما بر عهده داشت. این برنامه از شبکه تهران پخش می شود. آسمونی در این بخش بیوگرافی مجری باسابقه صداوسیما ژیلا امیرشاهی را شرح می دهد.

درباره ژیلا امیرشاهی

ژیلا امیرشاهی (متولد 23 اردیبهشت 1339 در قزوین) مجری تلویزیون و گوینده رادیو است. ژیلا امیرشاهی متولد فصل بهار در تهران و فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد و بازرگانی در مقطع کارشناسی است. او بیشتر با اجرا در برنامه به خانه بر می‌گردیم شناخته شده‌است و در شبکه سلامت نیز به اجرا مشغول است. ژیلا امیرشاهی با نقاش مشهور سید جمال الدین طبسی نژاد ازدواج کرده‌است و حاصل این ازدواج 3 دختر می‌باشد.

چرا خانم امیرشاهی در برنامه به خانه برمیگردیم نیست؟
امیرشاهی به دلیل شغل همسرش از بینندگان برنامه «به خانه برمی گردیم» خداحافظی کرده و مدتی را در خارج از ایران زندگی کرد و پس از بازگشت به ایران دوباره مجری این برنامه شد و تا به الان نیز در آن حضور دارد و به گفته خودش، او علاقه زیادی به اجرای این برنامه دارد . ژیلا امیرشاهی و همسر و فرزندانش در حال حاضر در کانادا زندگی می کنند.
 
 ژیلا امیرشاهی کجاست
ژیلا امیرشاهی

زندگی هنری

امیرشاهی در ابتدا دبیر زبان انگلیسی در آموزش و پرورش بود اما به دلیل عدم رضایت از شغل خود و علاقه به گویندگی، وارد سازمان صدا و سیما شد. در سال 71 به صورت مقطعی در گروه سیاسی و دانش فعالیت کرده و از سال 73 وارد رادیو می‌شود که این آغاز کار حرفه ای اوست. برنامه جهان دانش اولین اجرای رادیویی اوست و پس از آن نیز در دو برنامه با موضوعات متفاوت به اجرا پرداخت که یکی برنامه ای ادبی به نام گل گشت و دیگری برنامه ای در حوزه دفاع مقدس به نام جلوه‌های پایداری بود او در سال 1376 در برنامه «صدا در سیما» شرکت کرد و در سال 1379، برنامه پربیننده و پرمخاطب «به خانه برمی گردیم» را در دست گرفت.

امیرشاهی چند سال به دلیل شغل همسرش از بینندگان برنامه «به خانه برمی گردیم» خداحافظی کرده و مدتی را در خارج از ایران زندگی کرد و پس از بازگشت به ایران دوباره مجری این برنامه شد و تا به الان نیز در آن حضور دارد، او می‌گوید: این برنامه برایم مثل بچه ای است که بزرگش کردم، خیلی دوستش دارم و روی آن تعصب دارم. از دیگر فعالیت‌های امیرشاهی، اجرای برنامه مادر، کودک، تندرستی در شبکه سلامت است.

عکسهای جدید از ژیلا امیرشاهی

ژیلا امیرشاهی در کنار همسرش
ژیلا امیرشاهی در کنار همسرش
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی ژیلا امیرشاهی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی ژیلا امیرشاهی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.