زمان مطالعه: 1 دقیقه
زرین رود یا زرین آباد کجاست

زرین رود یا زرین آباد کجاست

غار آهکی زرین غار، یکی از زیباترین غارهای کشف شده استان زنجان است که در ضلع غربی جاده ترانزیت زنجان– همدان و در 35 کیلومتری شهرستان خدابنده مشرف به روستای زرین
زرین رود-zarrin rood
زرین رود-zarrin rood

زرین رود-zarrin rood شهر زرین‌رود یکی از شهرهای ایران است که در استان زنجان واقع شده است. شهر زرین رود یا زرین آباد، مرکز بخش بزینه رود شهرستان خدابنده است.

زرین رود یا زرین آباد کجاست
زرین رود یا زرین آباد کجاست

جمعیت این شهر بر طبق سرشماری سال 1385، برابر با 3174 نفر بوده ‌است. بخش بزینه رود شامل یک واحد شهری به نام زرین رود می‌باشد. جمعیت بخش 31000 نفر است که 7623 خانوار می‌باشند.

zarrin-rood
zarrin-rood

3174نفر در شهر و مابقی در روستاها ساکن هستند. این بخش از شمال به بخش مرکزی خدابنده و از جنوب به شهرستان کبودراهنگ و از شرق به شهرستان رزن و از غرب به بخش افشار خدابنده منتهی می‌شود.

زرین رود یا زرین آباد کجاست
زرین رود یا زرین آباد کجاست

زرین غار کجاست؟  غار آهکی زرین غار، یکی از زیباترین غارهای کشف شده استان زنجان است که در ضلع غربی جاده ترانزیت زنجان– همدان و در 35 کیلومتری شهرستان خدابنده مشرف به روستای زرین رود، قرار گرفته است. این غار یک ورودی دارد که ارتفاع این ورودی 1850 متر از سطح دریاست و ارتفاع درونی آن در نقاط مختلف متفاوت است. قسمت های ورودی این غار خشک است که بعد از رسیدن به قسمت های پایین تر چشمه هایی وجود دارد که این چشمه ها رابط بین طبقه فوقانی و تحتانی غار هستند. آب غار بسیار سرد و قابل شرب است. هوا در داخل غار جریان دارد و مشکلی برای نفس کشیدن به وجود نمی آید.

zarrin-rood
zarrin-rood

حمام تاریخی زرین رود کجاست ؟ حمام تاریخی زرین رود در جنوب محور 24 متری این شهر قرار گرفته است. طرح احیای این حمام و کاربری آن با توجه به مطالعات انجام شـده و همجـواری با مسجـد جـامع و فضاهای آن به کتابخانه عمومی اختصاص داده شده است.

زرین رود یا زرین آباد کجاست
زرین رود یا زرین آباد کجاست
نظر خود را درباره «زرین رود یا زرین آباد کجاست» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره زرین رود یا زرین آباد کجاست فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.