زمان مطالعه: 1 دقیقه
گرگ زابیواکا، ماسکات یا نماد جام جهانی 2018

گرگ زابیواکا، ماسکات یا نماد جام جهانی 2018

پس از رای گیری انجام شده، یک گرگ به عنوان نماد جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شد. نام این گرگ "زابیواکا" است. این...

zabivaka4
zabivaka4

پس از رای گیری انجام شده، یک گرگ به عنوان نماد جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شد. نام این گرگ "زابیواکا" است. این نام در زبان روسی به کسی گفته می شود که گل می زند. پورتال آسمونی در این بخش اطلاعات جالب و خواندنی در مورد نماد جهام جهانی 2018 برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده است که در ادامه می خوانید

در فاصله کمتر از دو سال تا آغاز جام‌جهانی 2018 روسیه، مسئولان برگزار کننده این رقابت‌ها در نهایت نماد رسمی این دوره از رقابت‌ها را اعلام کردند و یک گرگ را به عنوان نماد بیست‌و‌یکمین دوره جام‌جهانی انتخاب کردند.

پیش از این فدراسیون فوتبال روسیه سه نماد را برای انتخاب به عنوان نماد اصلی جام جهانی معرفی کرده بود که به نوعی نشان‌دهنده آداب، رسوم و فرهنگ این کشور هستند.

ببر سیبری، گربه و گرگ سه نمادی بودند که با رای مردم کشور روسیه در یک نظرسنجی اینترنتی به عنوان سه نامزد انتخابی نماد جام‌جهانی روسیه معرفی شدند که در نهایت نماد گرگ به نام «زابیواکا» به عنوان نماد رسمی بیست‌و‌یکمین دوره جام‌جهانی فوتبال انتخاب شد.

جام‌جهانی‌ 2018 روسیه قرار است از چهاردهم ژوئن تا پانزدهم جولای 2018 در یازده شهر روسیه برگزار شود.

zabivaka1
zabivaka1

جام جهانی فوتبال 2018

جام جهانی فوتبال 2018 بیست و یکمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از 14 ژوئن 2018 تا 15 ژوئیه 2018 در کشور روسیه برگزار می‌شود.

در مراسمی که در 2 دسامبر 2010 برای معرفی میزبانان جام جهانی 2018 و 2022 در شهر زوریخ برگزار شد، سب بلاتر، رئیس فیفا روسیه را به عنوان میزبان جام جهانی 2018 معرفی کرد. دیگر رقبای روسیه، انگلستان، اسپانیا / پرتغال و همچنین هلند/بلژیک بودند. ولادمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نقش فعالی در انتخاب شدن روسیه داشت. پیش از این حمایت‌های او در انتخاب شهر سوچی برای برگزاری المپیک زمستانی 2014 نیز بسیار حیاتی بود. نزدیکترین رقیب روسیه، انگلستان بود که در دور اول رأی‌گیری حذف شد. یکی از دو رای مخالف را عضو انگلیسی هیئت اجرایی ارائه داده بود. در پی اعلام میزبانی این دور از بازی‌ها به روسیه، سایر نامزدها دست به بیان اعتراضاتی زدند و این انتخاب را ناشی از دیدگاهی سیاسی به میزبان برگزیده دانستند.

zabivaka3
zabivaka3

نظر خود را درباره «گرگ زابیواکا، ماسکات یا نماد جام جهانی 2018» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره گرگ زابیواکا، ماسکات یا نماد جام جهانی 2018 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.