زمان مطالعه: 3 دقیقه
جام جهانی نوجوانان 2019 (برزیل)

جام جهانی نوجوانان 2019 (برزیل)

جام جهانی نوجوانان 2019 (برزیل)-youth world cup 2019 brazilپایان کار 8 تیم پس از 36 مسابقهاختصاصی آسمونی / مهدی...

پایان کار 8 تیم پس از 36 مسابقه

اختصاصی آسمونی / مهدی زارعی

هجدهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان که از روز 26 اکتبر آغاز شده بود، با پایان مرحله گروهی خود، 16 تیم صعود کننده به دور یک هشتم نهایی مسابقات را شناخت و حالا این تیمها برای رسیدن به مراحل بالاتر با یکدیگر نبرد می کنند. 24 تیم برگزیده این مسابقات در حالی به شش گروه تقسیم شدند که برزیل میزبان مسابقات در گروه اول کار دشواری برای صدرنشینی نداشت و از همان دیدار افتتاحیه صدرنشین گروه شد. این تیم در حضور 11468 تماشاگر استادیو به زه رائو شهر گاما(4-1) کانادا را شکست داد. این در حالی بود که سه ساعت بعد از آغاز این مسابقه، آنگولا (2-1) در مقابل نیوزیلند برنده شد. تنها 553 تماشاگر این بازی را تماشا کردند! برد(2-1) آنگولا مقابل کانادا و برتری(3-0) برزیل در برابر نیوزیلند تکلیف دو تیم صعودکننده گروه را قطعی کرد و برزیل با برتری(2-0) مقابل آنگولا صدرنشین گروه اول شد. برتری(1-0) نیوزیلند مقابل کانادا نیز سودی برای تیم برنده نداشت و از این گروه دو تیم راهی مرحله بعد شدند.

جام جهانی نوجوانان 2019 (برزیل)
جام جهانی نوجوانان 2019 (برزیل)

در گروه دوم همه اتفاقات رخ داد؛ 5 پنالتی، 2 گل به خودی و یک هت تریک. همه تیمها هم گلزنی کردند و به جز دو مورد، همه تیمها حداقل دو گل به ثمر رساندند. نتایج این مسابقات چنین بود: نیجریه(4-2) مجارستان اکوادور(2-1) استرالیا. در این مسابقه اکوادور تا دقیقه 9 با دو گل از حریف خود پیش افتاد که گل دوم در دقیقه 9 توسط آنتون میلیناریچ بازیکن استرالیا به ثمر رسید. نیجریه(3-2) اکوادور. ابراهیم سعید بازیکن نیجریه در این دیدار هت تریک کرد. استرالیا(2-2) مجارستان. هر تیم در این مسابقه یک گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. استرالیا(2-1) نیجریه اکوادور(3-2) مجارستان. تمام گلهای این دیدار از دقیقه 50 تا 86 رد و بدل شد.

youth-world-cup-2019-brazil
youth-world-cup-2019-brazil

در گروه سوم با حضور هائیتی می شد پیش بینی کرد که هر تیم حداقل یک برد به دست می آورد. به این ترتیب در این گروه هم سه تیم موفق شدند جواز حضور به مرحله بعد را کسب کنند: کره جنوبی(2-1) هائیتی فرانسه(3-1) کره جنوبی شیلی(4-2) هائیتی کره جنوبی(2-1) شیلی. سانگ هون پایک در دقیقه یک اولین گل بازی را برای کره به ثمر رساند. فرانسه(2-0) هائیتی. آبی ها تا آخرین دقایق در گلزنی مقابل هائیتی نانوان بودند تا این که جورجینیو روته دو بار در دقایق 78 و 79 برای فرانسه گلزنی کرد.

جام جهانی نوجوانان 2019 (برزیل)
جام جهانی نوجوانان 2019 (برزیل)

در گروه چهارم ژاپنی ها عملکرد درخشانی در دفاع نشان دادند و در سه مسابقه گلی دریافت نکردند. هلند هم که در دو بازی نخست خود دو باخت سنگین کسب کرده بود، به لطف یک برد درخشان در روز پایانی راهی دور بعد شد. سنگال(4-1) آمریکا ژاپن(3-0) هلند سنگال(3-1) هلند. هر چند هلندی ها در دقیقه 10 مسابقه پیش افتادند و این برتری را در نیمه اول حفظ کردند، اما در دقیقه 46 گل مساوی را دریافت کردند. بازی تا دقیقه 87 مساوی بود تا اینکه په په سار با پنالتی خود سنگال را پیش انداخت. گل سوم سنگال در دقیقه 5+90 به ثمر رسید. ژاپن(0-0) آمریکا هلند(4-0) آمریکا ژاپن(1-0) سنگال. تک گل جون نیشی کاوا در دقیقه 83 جای ژاپن و سنگال را در صدر جدول عوض کرد.

youth-world-cup-2019-brazil
youth-world-cup-2019-brazil

روز نخست این گروه، کم گل ترین روز در بین گروههای شش گانه بود هرچند تاجیکستان با گل شریف بک رحمانوف موفق شد روز اول را با صدرنشینی به پایان برساند اما باختهای این تیم مقابل اسپانیا و آرژانتین کاملا منتظره بود اسپانیا(0-0) آرژانتین تاجیکستان(1-0) کامرون اسپانیا(5-1) تاجیکستان. از 6 گل این مسابقه 5 گل در نیمه نخست زده شد؛ از جمله گل تاجیکستان که آن هم توسط اسپانیا به ثمر رسید. آرژانتین(3-1) کامرون اسپانیا(2-0) کامرون آرژانتین(3-1) تاجیکستان   وجود جزایر سلیمان تضمینی برای صعود هر سه تیم دیگر این گروه بود. در پایان نیز جزایر سلیمان با 20 گل خورده و بدون حتی یک گل زده جام را ترک کرد! ایتالیا(5-0) جزایر سلیمان پاراگوئه(0-0) مکزیک پاراگوئه(7-0) جزایر سلیمان ایتالیا(2-1) مکزیک. تیم مکزیک در دقیقه 2+90 توسط ایفراین آلوارز گل تساوی را به ثمر رساند اما کمی بعد و در دقیقه 4+90 ایه نوما اودوگی گل دیگری برای ایتالیا به ثمر رساند و امتیاز مکزیک پرید. پاراگوئه(2-1) ایتالیا مکزیک(8-0) جزایر سلیمان   به این ترتیب در یک هشتم نهایی بازیهای زیر برگزار خواهد شد: آنگولا- کره جنوبی ژاپن- مکزیک نیجریه- هلند پاراگوئه- آرژانتین اسپانیا- سنگال فرانسه- استرالیا اکوادور- ایتالیا برزیل- شیلی اختصاصی آسمونی / مهدی زارعی

نظر خود را درباره «جام جهانی نوجوانان 2019 (برزیل)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره جام جهانی نوجوانان 2019 (برزیل) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.