زمان مطالعه: 1 دقیقه
فرودگاه یاسوج

فرودگاه یاسوج

فرودگاه یاسوج در 6 کیلومتری غرب شهر یاسوج واقع شده که در مسیر جاده یاسوج به اصفهان قرار گرفته است.

فرودگاه یاسوج فرودگاهی داخلی است که در شهر یاسوج کشور ایران قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با فرودگاه یاسوج این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید.

فرودگاه یاسوج
فرودگاه یاسوج

فرودگاه یاسوج

در سال 2016 میلادی 514 نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه یاسوج انجام شد و 26٬055 کیلوگرم بار و 114٬305 نفر مسافر از طریق آن جابجا شدند.

فرودگاه اصفهان قرار گرفته است. عملیات ساخت فرودگاه از سال 73 آغاز و در سال 79 به پایان رسید و با حضور رئیس جمهور وقت، جناب آقای سید محمد خاتمی افتتاح گردید. در سالهای اول احداث فرودگاه هفته ای دو پرواز در مسیر تهران یاسوج و بالعکس انجام می شد ولی در حال حاضر به پنج پرواز افزایش یافته که علیرغم آن سه فروند هواپیمای فوق سبک آموزشی تفریحی نیز در فرودگاه مستقر می باشند. شهر یاسوج در منطقه اقلیم سردسیری واقع شده و دارای هوای معتدل متمایل به سرد است. در این شهر، میزان بارش برف و باران زیاد می‌باشد و به علت بارش فراوان برف و باران و پوشیده شدن ارتفاعات از برف برای مدت مدیدی از سال، از منابع آب کافی برخوردار است، با وجود بارش برف فراوان در فصل زمستان عملیات زمستانی و برف روبی توسط دو دستگاه تیغه برف روب که بر روی تانکرهای آبرسان فضای سبز نصب گردیده است مرتباً انجام می گردد و سطوح پروازی آماده نشست و برخاست پرواز می باشد.

شرکت‌های هواپیمایی فرودگاه یاسوج

هواپیمایی ماهان

مقصدهای پروازی فرودگاه یاسوج

مهرآباد

نظر خود را درباره «فرودگاه یاسوج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره فرودگاه یاسوج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.