زمان مطالعه: 1 دقیقه
زندگینامه یاسر هاشمی، پسر آیت الله رفسنجانی

زندگینامه یاسر هاشمی، پسر آیت الله رفسنجانی

یاسر هاشمی رفسنجانی یکی از فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی است. او برخلاف دیگر خواهر و برادرانش از فعالیت...
yaser-hashemi4
yaser-hashemi4

یاسر هاشمی رفسنجانی یکی از فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی است. او برخلاف دیگر خواهر و برادرانش از فعالیت های سیاسی به دور بوده است. اگر می خواهید با یاسر هاشمی رفسنجانی بیشتر آشنا شوید این بخش آسمونی را حتما مطالعه کنید چرا که بیوگرفی کامل یاسر هاشمی را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

او که متولد سال 1350 است، ترجیح داده از حاشیه های سیاسی به دور باشد و فعالیت های خود را بیشتر در زمینه های اقتصادی گسترش دهد. در موارد سیاسی موضع او معمولا سکوت است و از کنار آنها به آرامی عبور می کند. خیلی هم کم تن به گفتگو و مصاحبه می دهد.

در سایت هواداران یاسر هاشمی در شرح فعالیت های او آمده است: «یاسر هاشمی بهرمانی (رفسنجانی) رییس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد و رییس دفتر اکبر هاشمی رفسنجانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت است. یاسر هاشمی کوچکترین فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی است.

yaser-hashemi1
yaser-hashemi1

او تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان نیکان و تحصیلات دانشگاهی را در دانشگاه تهران و علم و صنعت گذرانده و دارای مدرک فوق لیسانس MBA از دانشگاه علم و صنعت است. یاسر در زمان ریاست محمد دادکان بر فدراسیون فوتبال، مشاور اقتصادی فدراسیون فوتبال بود. نام وی در سال 1392 به عنوان یکی از کاندیداهای تصدی وزارت ورزش و جوانان در کابینه حسن روحانی مطرح شد.

در وب سایت رسمی اکبر هاشمی رفسنجانی آمده است که در دورانی که ایران نیازمند واردات پنیر بود و کسی به کار کردن در اینگونه صنایع علاقه نداشت، یاسر هاشمی برای خودکفایی صنعت پنیر ایران با غلامرضا فروزش، وزیر سابق جهاد سازندگی در این زمینه همکاری داشت.»

برخی خبرگزاری های خارجی و اصولگرا اما از فعالیت های دیگر او در زمینه پرورش اسب، واردات و صادرات در زمینه خرید و فروش غذای بچه، آب معدنی و ماشین آلات صنعتی خبر می دهند که هیچ گاه به طور رسمی تایید نشده است.

yaser-hashemi2
yaser-hashemi2
yaser-hashemi3
yaser-hashemi3
yaser-hashemi5
yaser-hashemi5
نظر خود را درباره «زندگینامه یاسر هاشمی، پسر آیت الله رفسنجانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره زندگینامه یاسر هاشمی، پسر آیت الله رفسنجانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.