زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی وبسایت یاندکس

معرفی وبسایت یاندکس

یاندکس نام یک شرکت فناوری اطلاعات روسی-هلندی است. وبسایت یاندکس بزرگترین موتور جستجوی وب روسیه را مدیریت می کند.

یاندکس (Yandex) بزرگ ترین موتور جستجو وب روسیه و هشتمین موتور جستجوی جهان است. جالب است بدانید که شرکت یاندکس، توسعه دهنده محصولات اینترنتی و سرویس های بسیاری (مانند یاندکس تاکسی) است و صفحه خانگی Yandex.ru محبوب ترین وبسایت روسیه می باشد. وبسایت یاندکس یکی از موتورهای جستجوگر معروف و محبوب بعد از گوگل و یاهو است. همچنین مرورگر وبسایت یاندکس بر پایه گوگل کروم و سافاری است. در ادامه مطلب آسمونی با وبسایت و موتور جستجوی یاندکس بیشتر آشنا می شویم.

جستجوگر یاندکس چیست؟

جستجوگر یا همان موتور جست و جو یاندکس از سال 1394 شمسی به مدت هفت سال در ایران فیلتر بود اما سرانجام در تاریخ 2 مرداد 1401 شمسی، بعد از گذشت چهار روز از سفر ولادیمیر پوتین به ایران، این موتور جست و جو رفع فیلتر شد. قابل ذکر است که وبگاه رفع فیلتر شده تنها مربوط به دامنه Yandex.ru بوده و دامنه Yandex.com قبلاً نیز قابل دسترس بوده است.

امکانات یاندکس

  1. یاندکس بازی
  2. نقشه
  3. و غیره...
معرفی وبسایت یاندکس
وبسایت یاندکس

مسابقات الگوریتم وبسایت یاندکس

این شرکت دارای مسابقات بزرگ برنامه‌نویسی در جهان بوده و هر ساله هزاران نفر از برنامه نویسان در روسیه برای این مسابقات جمع می‌شوند. تنها تیم شرکت‌کننده از ایران در این مسابقات تیم تحقیقاتی فارال به سرپرستی محمد امین قائمی می‌باشد.

نظر خود را درباره «معرفی وبسایت یاندکس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی وبسایت یاندکس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.